Trust WB-3420N HiRes Webcam Live - Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrMancunian

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Berichten
5
Hoi,

Ik heb net een nieuwe webcam gekocht. Het is de Trust WB-3420N HiRes Webcam Live. Ik heb de meest recente drivers geïnstalleerd en vervolgens de cam aangesloten. Geen probleem. Als ik vervolgens AmCap, MSN of VideoImpression start dan krijg ik geen beeld. Het scherm blijft simpelweg zwart. Alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem.

PC Specs:

Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon64 4000+
2 GB RAM
2 x Nvidia GeForce 7900

Windows XP EN SP3

Heeft iemand enig idee wat het probleem is?

Dank!

Steven
 
heb je je webcam al aan de praat?? ik heb net deze webcam gekregen en hetzelfde probleem.
groen lampje brandt en geluid wordt wel opgenomen. alleen geen beeld.
 
***** cam

Hoi,

Nee, probleem is niet opgelost. Hieronder de mailwisseling met Trust omtrent mijn probleem. De meest recente mail staat bovenaan, dus je kan het beste onderaan beginnen met lezen. Succes!

Steven

P.S. Ik heb inmiddels een andere cam gekocht. De Logitech Quickcam Communicate Deluxe, wereldapparaat! :-D

--------------------------------------------------------------------

Beste Trust klant,

Bedankt voor uw email.
In dat geval kunt u contact opnemen met de winkel waar u de webcam heeft gekocht en het daar laten testen.
Mocht de webcam een defect hebben dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar.

Met vriendelijke groet,

Bahar Pinar
Trust Klantenservice

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Steven van den Brink [mailto:<->]
Verzonden: donderdag 11 december 2008 17:19
Aan: Support HQ NL
Onderwerp: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N

L.S.,

Dit alles helpt niet. Beeld blijft nog steeds zwart. Graag een spoedige oplossing.

--
Met vriendelijke groet,

Steven van den Brink

-----Original Message-----
From: Support HQ NL [mailto:klantenservice.nl@trust.com]
Sent: donderdag 11 december 2008 14:00
To: Steven van den Brink
Subject: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N




Beste Trust klant,

Bedankt voor uw email.
Onder MSN kunt u de instellling vinden.
Controleer ook eens uw whitebalance.

Met vriendelijke groet,

Bahar Pinar
Trust Klantenservice

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Steven van den Brink [mailto:<->]
Verzonden: woensdag 10 december 2008 15:37
Aan: Support HQ NL
Onderwerp: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N

L.S.,

Waar vind ik die instelling? Ik kan geen Webcaminstellingen vinden. Ik ben IT'er, dus weet behoorlijk wat van Windows, maar deze instelling heb ik nog nooit van gehoord.

--
Met vriendelijke groet,

Steven van den Brink

-----Original Message-----
From: Support HQ NL [mailto:klantenservice.nl@trust.com]
Sent: woensdag 10 december 2008 15:30
To: Steven van den Brink
Subject: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N




Beste Trust klant,

Bedankt voor uw email.
In de webcam instellingen in Windows kunt u zien of de juiste webcam is aangevinkt.

Met vriendelijke groet,

Bahar Pinar
Trust Klantenservice

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Steven van den Brink [mailto:<->]
Verzonden: dinsdag 9 december 2008 15:54
Aan: Support HQ NL
Onderwerp: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N

L.S.,

Waar moet ik een webcam aanvinken dan? Ik gebruik in eerste instantie AMCap om beeld te krijgen.

--
Met vriendelijke groet,

Steven van den Brink

-----Original Message-----
From: Support HQ NL [mailto:klantenservice.nl@trust.com]
Sent: dinsdag 9 december 2008 15:52
To: Steven van den Brink
Subject: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N




Beste Trust klant,

Bedankt voor uw email.
Heeft u ook de juiste webcam aangevinkt?

Met vriendelijke groet,

Bahar Pinar
Trust Klantenservice

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Steven van den Brink [mailto:<->]
Verzonden: dinsdag 9 december 2008 15:46
Aan: Support HQ NL
Onderwerp: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N

L.S.,

De webcam staat in apparaatbeheer als Imaging Devices -> Trust Webcam Live.
Apparaatbeheer geeft aan dat het apparaat correct werkt en dat driver versie
1.0.2.13 is geïnstalleerd. Versie 9.0c van DirectX is geïnstalleerd op de computer. Het geluid van de webcam werkt overigens wel. Als ik met Sound Recorder wat opneem dat lukt dat wel gewoon.

--
Met vriendelijke groet,

Steven van den Brink

-----Original Message-----
From: Support HQ NL [mailto:klantenservice.nl@trust.com]
Sent: dinsdag 9 december 2008 13:52
To: <->
Subject: RE: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N




Beste Trust klant,

Bedankt voor uw email.
Hoe is de webcam weergegeven in apparatenbeheer?
Is direct-X geinstalleerd op uw computer?

Met vriendelijke groet,

Bahar Pinar
Trust Klantenservice

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: <-> [mailto:<->]
Verzonden: vrijdag 5 december 2008 19:03
Aan: Support HQ NL
Onderwerp: Trust 0812-0518-0306 - NL - 15307 - HiRes Webcam Live WB-3420N

-- USER -------------------

Email : <->
Date : 12/5/2008
Time : 7:03 PM
Browser: IE7 / WinXP
Artnr : 15307
Descr : HiRes Webcam Live WB-3420N
Ref.no : 0812-0518-0306

-- INFORMATION ------------

Ik heb net een nieuwe webcam gekocht. Het is de Trust WB-3420N HiRes Webcam Live. Ik heb de meest recente drivers geïnstalleerd en vervolgens de cam aangesloten. Geen probleem. Als ik vervolgens AmCap, MSN of VideoImpression start dan krijg ik geen beeld. Het scherm blijft simpelweg zwart. Alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem.

PC Specs:

Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon64 4000+
2 GB RAM
2 x Nvidia GeForce 7900

Windows XP EN SP3

Heeft iemand enig idee wat het probleem is?

Dank!

Steven van den Brink
 
he steven,

bedankt voor je snelle reactie. ik werd niet vrolijk van die mailcorrespondentie...
ik heb wel nog een andere laptop staan en daar heb ik de driver ook op geinstalleerd (oeps, wel van de cd, de eerste keer was van internet) en daar werkt het wel goed.
nu ga ik op mijn laptop ook nog van de cd proberen.
 
en nu doet 'ie het op mijn eigen lappietoppie ook, met de driver van de cd. was niet aanbevolen, maar ja. gewoon eigenwijs.
voor jou helaas te laat, maar ik begrijp dat je de logitec nog veel mooier vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan