trust webcam loopt regelmatig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherida

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
hai,

Ik heb een webcam van trust, model WB3400-T. Via msn of skype doet ie het prima, al blijft ie soms heel even hangen. Maar als ik m normaal open of via paint loopt ie heel vaak vast. Soms wordt er heel even contact gemaakt en zie ik 1 sec beeld en dan wordt het beeld zwart. Het lampje brandt, maar via taakbeheer of in paint zie ik dan -reageert niet- staan. Het programma kan wel worden weggeklikt maar niet worden afgesloten, het enige wat dan nog werkt is de pc resetten. Ik krig ook geen melding of niks. Opnieuw installeren helpt niet. Iemand een idee wat het kan zijn?

hai,

Ik heb een webcam van trust, model WB3400-T. Via msn of skype doet ie het prima, al blijft ie soms heel even hangen. Maar als ik m normaal open of via paint loopt ie heel vaak vast. Soms wordt er heel even contact gemaakt en zie ik 1 sec beeld en dan wordt het beeld zwart. Het lampje brandt, maar via taakbeheer of in paint zie ik dan -reageert niet- staan. Het programma kan wel worden weggeklikt maar niet worden afgesloten, het enige wat dan nog werkt is de pc resetten. Ik krig ook geen melding of niks. Opnieuw installeren helpt niet. Iemand een idee wat het kan zijn?

Hallo, bekend probleem ik heb het ook maar bij loopt hij ook regelmatige vast in msn...

Ik heb even een vraagje heb jij windows vista ???

MVG heerenveen

Nee ik heb windows XP, professional edition dacht ik.
Met mn oude logitech camera had ik dit ook al :( De kans dat ie vastloopt lijkt groter te zijn als ik veel open heb staan (muziek, msn, veel venstertjes). Al blijft ie vaak vastlopen als het eenmaal is gebeurd, ook als ik opnieuw opstart. Niet dodelijk, maar wel irritant:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan