Trust webcam word niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendy25

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
hallo,

net splinternieuwe webcam gekocht software geinstalled werkte voor 5 min...toen kreeg ik problemen met de computer dus na een tijdje mijn computer geformat nieuwe windows erop en nu toen ik de camera instaleerde zegt die steeds unknown device.....bij device manager word die ook niet weergegeven heb de hele website wat trust ondersteboven gekeerd maar niks...heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?

groetjes wen bedankt alvast:)

wendy​

hallo,
Dit is een probleem dat ik recent geleden ook heb gehad.
Ik heb toen de software gedeïnstaleerd (ook in het register*) en toen heb ik de driver er opnieuw opgezet.

Indien deze methode niet werkt kan je eens proberen om de USB device** te verwijderen
en dan je pc opnieuw op te starten

Maar ik zou eerst eens proberen de nieuwste driver af te halen en die er dan op te zetten

---

* je komt in het register door start -> uitvoeren en dan typ je regedit dan kan je naar de map HKEY_CURRENT_USER en dan kan je eens kijken bij software als je daar je webcam ziet staan (de naam van de software bij de webcam) en die naam moet je dan verwijderen, Daarna kan je de driver opnieuw installeren.

** Om de USB device te verwijderen start -> configuratiescherm -> prestaties en onderhoud -> systeem (als je de klassieke weergave hebt gewoon op systeem klikken) als je dat hebt klik je op apparaatbeheer (in het midden) daar zou je dan je USB poorten kunnen verwijderen,
als je dan je pc opstart gaat hij deze weer teug vinden.

m.v.g.
Joke

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan