Trustedinsaller.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buakai

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2015
Kan iemand mij helpen om Trustedinstaller uit mijn PC te krijgen.Ik heb echt van alles geprobeerd,met Malware bytes,en andere Malware verwijderaars,maar niets krijg Trustedinstaller weg.
Zelf ben ik bezig geweest om via system 32 de machtiging te krijgen,(alles op mijn naam) maar Trustedinstaller geef de machtiging niet aan mij over.
Het blijf maar van die eritante malwares geven,als ik naar een site gaat (bijv. het journaal) maar ook andere sites geef het telkens de zelfde malwares.
Als ik het niet kan weg krijgen,dan moet ik mijn PC helemaal op nieuw installeren met Windows 7,en dan gaat er velen bestanden verloren.
Wie kan mij helpen AUB,dan zal ik erg blij zijn.

Afzender: Piet Andeweg.

Trusted Installer wordt gebruikt door Windows Update en kan niet verwijderd worden.

Hoe kom je erbij dat Trustedinstaller irritante malwares bezorgt? Het is net zoals tobiastheebe zegt nodig voor installatie van updates en dus onderdeel van Windows.
Op welke lokatie staat bij jou trustedinstaller.exe?

malwares.

Hoe krijg ik dan die vervelende malwares van mijn scherm af. Als ik naar een site gaat ,komen er rechts,in het midden,en links van die eritante reclames ,in het midden van trust rating,en aan de andere kanten beneden L+R van die bewegende plaatjes,als je daar op druk,heb je weer een virus in je computer.
En daar heb ik voorheen nooit geen last van gehad,maar sinds dat Trustedinstaller in mijn map is gekomen,(ik zou niet weten hoe)heb ik telkens van die eritante malwares op mijn scherm.
In ieder geval wil ik graag van die vervelende malwares af,hoe kom ik daar van af,en wie kan mij hierbij helpen.
De laatste tijd krijg ik ook veel foutcodes op E-Mail,van microsoft krijg ik bericht dat personen misschien hebben geprobeerd in mijn PC te komen.
Maar als iemand mij hier van af kan helpen,dan zou ik erg blij zijn.

Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

• Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
    • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
    • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
    • Selecteer het laatste Scanlogboek en klik op de knop Bekijk.
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kan je tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)

532aab157609a-MBAM-Scan.png

Bij problemen!!!

malwarebytes/ Malware verwijderen.

Op de bericht die heb gekregen,om via AdwCleaner,MalwareBytes mijn probleem op te lossen,is nog steeds niets opgelost.
Ik heb precies gedaan wat mij is geadviseerd,om met deze Malware programma,s mijn probleem op te lossen,en de zelfde instructies opgevolgd,maar daar zijn mijn Malwares nog steeds niet door verdwenen.
Maar als er iemand is die weet hoe ik deze vervelende plaatjes (Malwares) van mijn scherm secu uit mijn PC kan krijgen,dan zal ik erg blij zijn.
En even,de meeste malwares programma,s moet je betalen,en daar heb ik geen interesse in.
Dus als er iemand is die mij kan helpen ,dan zal ik erg blij zijn.

Download
ComboFixlogo16.png
ComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.
Bleeping Computer
Info Spyware

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met ComboFix.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

• Dubbelklik op "ComboFix" om de tool te starten, Windows Vista, 7 & 8 gebruikers zullen een melding krijgen van UAC (Gebruikersaccountbeheer), klik hier op Ja / yes.
  • Op een Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Een actieve internet verbinding is dan een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok".
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm ziet u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.

Logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam ComboFix.txt als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kan je tevens hier terug "C:\ComboFix.txt")
  • Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.

* Noot !!! Indien je één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart dan de computer.

• Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.

Laatst bewerkt:
Malwares.

Ook met combifix is het niets geworden,ik heb presies op gevolgd wat er staat beschreven,alleen het doet niets.
En waarom weet ik niet ,misschien dat ik toch iets verkeerd doet,maar ik weet niet wat.
Kijk, ik ben een man van 64 jaar,en ik zit net 3 jaar aan een computer te werken zonder enige op leiding of kennis.
Wat ik weet(en dat is maar weinig) heb ik zelf een beetje kunnen leren,en van horen en zeggen,dus ik weet niet wat ik moet doen.
Als iemand het wel weet,dan wil ik dat graag vernemen. (Hopenlijk)
Maar de rare plaatjes (Malwares) komen nog steeds op mijn site,ik heb mijn computer ook al een herstel laten doen,maar ook dat heeft niets opgeleverd.
Hopenlijk weet iemand raad .

Download
55241b74d818c-zhpdiag16.png
ZHPDiag naar het bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.

ZHPDiag installeren
  • Dubbelklik op zhpdiag.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als administrator uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik meerdere keren op Suivant om het installatieproces te doorlopen.
  • Klik op Installer wanneer daar om gevraagd wordt en op Terminer wanneer de installatie voltooid is.

ZHPDiag uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in je bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op Configureren.
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het
    52c0016c69f81-huisje.png
    icoontje Sélectionner une langue en kies Néerlandais.
  • Klik daarna links onderaan op het
    52c001f7eec91-vergrootglas.png
    icoontje Diagnosemogelijkheden.
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
  • ZHPDiag.PNG

ZHPDiag.txt logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam ZHPDiag.txt als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kan je tevens terug vinden op het bureaublad.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan