trusteer rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid47

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Hallo,

Ik probeer (op tweede computer) UPC veiligheidspakket te installeren. Dit is al zonder problemen op computer 1 gedaan.
Als de istallatie 75% onderweg is zegt systeem"conflicterende software verwijderen Verwijder volgende product :trusteer rapport.
Nu heb ik enkele lege mappen hiervan gevonden en verwijderd. Kan er verder niets van vinden maar toch blijft pc er om vragen.
Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen hiermee? Besturing Windows 7.

Bij voorbaat heel veel dank.

Ingrid

Erg vreemd, het programma vraagt om zichzelf te verwijderen alvorens door te kunnen gaan met de installatie.

Computer al eens opnieuw opgestart?

Dank voor de snelle reactie.
Ik heb de computer opnieuw gestart. Maar niks. Wat bedoel je met `programma vraagt zichzelf te verwijderen`? Ik probeer nieuw beveiligingspakket er op te zetten
van UPC. Trusteer Rapport iets ouds?

:confused:

Waar ik op doelde is dat het programma, genaamd Trusteer Rapport vraagt om een verwijdering van Trusteer Rapport. Vandaar mijn uitspraak.

Dit is misschien een goed alternatief: Malwarebytes Anti-Malware.

Kijk eerst even op de probleem-pc in Beveiligingscentrum.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> control.exe /name Microsoft.SecurityCenter
of
[Windows-toets]r toetscombinatie -> wscui.cpl

Kijk of er een anti-virus wordt gemeld als 'geïnstalleerd' en welke dan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hai Tijs,
Heb ik gedaan en er is geen antivirussoftware op pc gevonden.
Ik moet Trusteer rapport handmatig verwijderen. Zegt systeem dus.

Tobias: heb het er op los gelaten. Enkele malware gevonden, maar maakt hiervoor niks uit. Nog zelfde probleem.

Ik heb, om eerlijk te zijn, meer negatieve dan positieve verhalen gehoord en gelezen over Trusteer Rapport. Het programma is in het leven geroepen als "toevoeging op een bestaand antivirusprogramma". Het programma doet niet veel meer als het controleren op schadelijke/kwaadaardige software op websites en dat doet bijv. Malwarebytes Anti-Malware ook (en nog veel meer). Eigenlijk vind ik het programma dus niet zo zinvol.

Kijk eerst eens hier, want jij hebt het in je startposting alleen over het handmatig verwijderen van mappen wat niet hetzelfde is als een degelijke deïnstallatie.
Helpt dat niet, dan kun je hier nog kijken.

Tijs.

Heb al een keer of 3 het hulpprogramma aangevraagd. Maar totaal geen reactie terug!
Ik ben bang dat er geen oplossing is?...

Het is een paardenmiddel maar je zou revo uninstaller nog kunnen proberen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan