"TS(HB) bestand openen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

albertvan

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
7
ik heb een TS betsand van 4.54 GB en een TS betsand van 5.30 GB.Ik wil deze bestanden niet alleen openen ook branden>hoe doe ik dat?Met converteren wil ik een VIDEO_TS bestand of AVI bestand hebben.Met HDTV2DVD krijg ik deze melding>
application has generated an exception that could not be handled.Met ConvertXtodvd krijg ik deze melding>een of meerdere bestanden kunnen niet omgezet worden!!!Met MPEG LiveStream boekte ik nog het meeste resultaat maar ja dat kon ik aleen via mediaplayer luisteren geen beeld!en ja ik heb de laatse codec.pfh pfh
 
Laatst bewerkt:
en van wat is juist een TS bestand afkomstig?

is dat van nieuwe blueray schijfjes?
want 5.30Gb krijg je toch niet zo op een dvd-schijfje hoor
 
"ts(HD bestand)

Wat betreft de grootte bestand daar heb je "dvdshrink" voor!En het bestand is een TS (HD) bestand wat ik niet krijg geopend /gebrand
 
dus het is een gedownload bestand eigenlijk?

weet je zeker dat ze niet beschadigd zijn en heb je de bestanden ook al eens proberen af te spelen met bijvoorbeeld vcl player of gom player
 
"TS bestand branden"

Ik ben er al achter dat ik met "MediaPlayerClassic"het TS(HD) bestand kan bekijken en beluisteren!!!Nu dan hoe ga ik dat bestand(en) branden?Geprobeerd via Nero(bestand te groot) en NeroVision(fout in het bestand)!>dus geen resultaat.
 
voor op een dvd te passen mogen de bestanden maar maximaal zo'n 4.37Gb zijn denk ik dus je zal wat moeten verkleinen door te converteren
 
oke dan ik stop met dat TS(HD) bestand.Heb ze ook al van de pc gegooid.Heb zowieso een ander formaat gevonden van dat bestand.!Dat TS(HD) bestand bekijken op pc of kabel leggen van pc naar tv.haha.
 
je kan het natuurlijk ook op een dual layer schijfje branden hé :thumb::p
 
moest je probleem dus opgelost zijn, wil je het dan ook zo markeren aub :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan