TS3 vrienden kunnen niet joinen!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
ik hoop ik dat het hier goed staat. Ik zat nog te twijfelen...

Hoi iedereen,
Ik ben bezig geweest met een server opstarten. Alles gaat nog goed en ik kan joinen. Mijn vrienden kunnen dat niet. Dit is mijn ip die ts aangeeft:
ts1.jpg

Mijn poorten zijn NIET geopend. Ik heb me vrienden dit ip gegeven en het wachtwoord. Ook heb ik geprobeerd om een invite te sturen. Ik heb: Tools/invite buddy/http redirection gedaan. Daar kwam uit deze link: http://www.teamspeak.com/invite/localhost/?password=xxxxxxx (ww onzichtbaar).
Ook zo kunnen ze niet joinen.
Het is wel apart dat er bij de link, localhost:9987 staat, en bij mn ip iets anders. Kan het misschien daaraan liggen?
Of is het echt nodig om je poorten te openen? want ik weet niet hoe dat moet...

Alvast bedankt!

Als je een server wil moet je altijd bereikbaar zijn op die poort. Je poorten moeten dus inderdaad open.

Oke, en hoe doe ik dat? heb veel gelezen maar ik snap daar helemaal niks van.

Dat is afhankelijk van je router en thuissituatie. het is allemaal niet zo moeilijk hoor. Bovendien zijn er voor de meeste apparaten goede handleidingen te vinden.

bedankt. Heb ff gekeken in cmd. Heb ipconfig ingetypt, standaardgateway. Die nummers heb ik in de internetbalk gezet. en kwam uit hierop:
(heb het ip in de internetbalk erboven weggelaten)
hp.nl.jpg

Ik heb ff gegeken, teamspeak stond er niet bij dus heb ik maar HTTP server gedaan. Zoals ook te zien is heb ik dit ip: 86.80.230.35 erin gezet. Horen mijn poorten nu dan open te zijn en kunnen andere mensen mijn server joinen?

EDIT!:
Toen ik op HTTP Server klikte kwam dit scherm tevoorschijn:
hp.nl.jpg

Ik heb gegoogled naar de poorten van TS 3. En die heb ik er dan tussen gezet. Heb ik dit goed gedaan?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Heb je het exacte type van de router? je zit wel in de goede sectie, volgens mij, maar ik zie nergens waar je de destination in moet stellen. mogelijk zit de juiste optie onder file-sharing, maar dit is een zeer exotisch ding voor mij

Ik heb van een vriend zijn broer gehoord dat ik het verkeerde ip gebruikt heb. Dat heb ik veranderd en ziet er nu zo uit:
hp.nl.jpg
(ik wil niet dat iedereen mijn ip weet)

Ik heb de Firewall van ts uitgezet. Maar nog steeds kan niemand verbinden.
Ook heb ik van Minecraft de server geprobeerd om met open poorten te runnen. Heb het ip in server.txt dus ff veranderd. Ik kan gewoon zonder problemen joinen. Mijn andere vrienden krijgen een error (weet niet welke). Volgens die broer moet ik ook de firewall van minecraft server uitzetten. Maar ik kan die in Windows Firewall niet toevoegen omdat het een .bat bestand is.

Het grootste probleem waar ik mee zit is dat er bij de server zelf localhost staat:
hp.nl.jpg

En dat is denk ik het probleem, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen als dat überhaupt wel kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan