TT one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

ik heb een tomtom one met Benelux erop. Maar nu heb ik een SD kaartje gekocht en Western Europe mappen erop gezet. Alleen als ik de sd kaartje in me tomtom doe. Zie ik dat het balkje laad..... Uiteindelijk is hij klaar met laden dat duurt niet zo lang. Als hij klaar is zie ik het Tomtom ICO en wacht ik 10 sec. en dan gaat me tomtom opeens uit. Wat moet ik doen. Ben ik een bestandje vergeten te kopieren?

Had ik ook en toen was de batterij leeg...:o Hopelijk ook zoiets simpels bij jou?!?

Maar als ik hem nu aan doe gaat hij wel aan weet je zeker dat je hezelfde probleem had. Dat hij eerst gaat laden enz. en dan 10 sec wachten en dat uit ?

Kaartje moet eerst geformateerd worden. De kaartjes rechtstreeks uit de winkel worden door de tom tom niet gepakt. Als ik mij niet vergis kan je dit met de tom tom zelf doen.

Ik heb hier zelf ook al eens mee lopen klooien, maar dat is al een aantal jaar geleden.

Wel legale Western europe?

Ik ga hem nu formateren, en er zit geen legale west europa op.;) maar ik denk dat het daar niet aan kan liggen. Trouwens. Ik kan me kaart niet op de tomtom formateren..;) omdat ik niks kan doen op me tomtom. Ik zie alleen de tomtom laden daarnaa zie ik het ico van tomtom en dan valt hij uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan