Tube 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daancomp

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hallo helpmijers,

in de amsterdam rai was vandaag de PC dump dag! leuk..

toen ik door de zaal liep zag ik in een vuilnis bak een raar plat ding liggen de tube 2000 dus ik neem hem mee naar huis het is een systeem van Athena networking maar er is iets met een citrix server ofzo en ik meot passwords hebben iemand enig idee die dit ding kent of er iets anders vanaf weet?

Daancomp

Ik ben jaloers! Ik zag gister in haarlem een advertentie hangen van de dump dag, maargoed daar kon ik natuurlijk niet heen... ik zal ff voor je kijken wat die tube is..

nope sorry ik kan je niet helpen. Is het iets ouds? of is het gewoon een comp met besturingssysteem etc? iniedergeval is er niks te vinden over de tube 2000, of over een tube, ook niks over athena, maar citrix is nog een begrip. Kijk eens op www.citrix.com. Ik kon er niks vinden over je tube, alleen in het duits, in het engels kan je niks vinden over de tube op citrix.
Voor passwords, kom je waarschijnlijk nooit achter, gewoon opnieuw installeren als je daar de kans voor krijgt. Die dingen worden niet voor niks gedumpt ;-)

Hoi bedankt voor je leuker en hyandige reactie!

athena zit op het moederbord (kan het eraf halen) de chip waar athena (windows cd) op draait heet diskonchip 2000 misschien daarom de naam tube 2000 ik heb er net met veel pijn en moeten win 2000 op gezet omdat er maar 1 connecter is! ik ga snel ff uitzoeken wat dat ding nog meer kan anders word het gewoon lkkr een muziek server!

nog een printscreen kunnen maken en met veel moeten op me server kunnen zetten:

ml3.png

ok...
Als het een gewone computer is nu, met windows er op, dan moet het verder wel lukken hé? Veel succes ermee:)

Ik heb er eentje gekocht op de dumpdag. De uitgebreide versie met een floppydrive.

Helaas heeft de mijn geen DiskOnChip:( . Booten gaat gewoon vanaf flop of harddrive.
Ik heb voor de Tube een Compact Flash Ide controller gekocht en ga d.m.v. compact flash kaartjes verschillende besturingssystemen draaien.

Ik ga zelfs proberem of ik Windows XP embedded kan draaien.

Ik heb er met veel pijn en moeite win2000 opgekregen omdat die disk on chip raar deed maar hij ligt nu in de kast te wachten op een volgend project:p

Zoonde

Daancomp zei:
Ik heb er met veel pijn en moeite win2000 opgekregen omdat die disk on chip raar deed maar hij ligt nu in de kast te wachten op een volgend project:p

Gewoon die Diskonchip verwijderen en er een harddrive aan hangen. Ik heb er pasgeleden BeOS draaiende op gekregen. :thumb:

raketgeleerde zei:
Gewoon die Diskonchip verwijderen en er een harddrive aan hangen.
was het maar zo makkelijk met maar 1 ide copnnector heb er wel 1 hd en 1 cd-rom op aangesloten gekregen maar het was allemaal te irri dus ik heb hem inb de kast gepleurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan