TUDC40RD help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruby33

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Ik heb een Decoder (misschien een beetje ongepast onderwerp voor deze site maar goed')
ik heb een decoder de panasonic TUDC40RD pracht ding maar nu heb ik dit probleem
We hebben de orginele afstandsbediening :) maar... daar werken niet alle knoppen werken :(
Ik heb een nieuwe gekocht bij www . afstandsbedieningwinkel .nl ( zo ong. ) ik heb hem binnen batterijtjes erin maar Hoe koppel ik dat aan men decoder moet dit via de oude afstandsbediening ? ik heb totaal geen idee als iemand me kon helpen Graag

Ik begrijp je vraag niet, tenzij je niet een originele terug gekocht hebt.
Met een originele afstandsbediening zou het meteen goed moeten werken zodra de batterijen erin zitten.

Kijk even hier, daar staan afstandsbedieningen die je zou moeten kunnen gebruiken zonder ook maar wat aan te hoeven passen. Werken ze niet, dan moet je een vraag stellen aan die webshop zelf, lijkt me.

Tijs.

Afstandsbediening

Het punt is dat ik nu een afstandsbediening heb en heb geen flauw idee hoe hem te gebruiken de afstadsbediening die u laat zien op de des betreffende site heb ik de zwarte gekocht de grijze was niet meer beschikbaar
:confused:

De informatie op de website is erg karig.
Ik zou ze mailen (via deze link), en ze vragen hoe de knoppen op de nieuwe afstandsbediening zich verhouden ten opzichte van de originele afstandsbediening. Ik neem aan dat je van de originele afstandsbediening nog een handleiding hebt, zodat je daarin per knop kunt aangeven hoe het heet op de nieuwe afstandsbediening.
Verder zou je ze evt. kunnen vragen of en waar je de originele afstandsbediening zou kunnen kopen.

Succes,

Tijs.

Ik heb een half uur geleden een mail verzonden over dit probleem.
Ik krijg het gevoel dat mijn afstandsbediening KAPOT is afgeleverd ik kreeg hem in plastic zonder boekje ( behalve de rekening ) en omdat het niet correspondeert met mijn decoder
Ik hoop dat ik antwoord terug krijg
Ik denk dan dat mijn Vraag is opgelost
Hartelijk bedankt Tijs

Overigens beweert een andere webshop de originele wél in voorraad te hebben: link
Klik in "Keuze variant" voor "Origineel nieuw", kost dan 35 euro.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan