tune up programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik zoek bepaalde software wat gelijkwaardig is aan AVG PC TuneUp en Ashampo Winoptimizer 11. Maar dan geen 40 dagen versie maar volledig gratis. Ik wil er niet voor betalen. Liefst ook geen reclame erbij en uiteraard een gamebooster.

Wat ik wil bereiken dat het programma de juiste instellingen heeft om mijn pc sneller te laten starten met SSD schijf dat alle soepeler verloopt en dat de game booster het game voor alles laat gaan.

AVG PC TuneUp werkt perfect voor mij maar is helaas niet gratis.

Wie weet een goed vergelijkbaar alternatief?

Je vind het AVG PC TuneUp dus perfect maar je hebt er dan geen € 29,95 voor over? De gratis versies zijn volgens mij allemaal gestripte versies van het totale programma.

Als je een 2-jarig abonnement neemt is dat nog geen € 1,90 per maand. Voor iets dat je perfect vind lijkt me dat zeer redelijk.

Laatst bewerkt:
Glary Utilities 5

http://www.glarysoft.com/

Is gratis!.
Maar ik zou in menu.
Dan naar instellingen.
Dan Algemene instellingen.
Hierin even het vinkje weg halen voor automatische laden als Windows start!!!

edmoor heeft wel gelijk;
De gratis versies zijn volgens mij allemaal gestripte versies van het totale programma.

Maar gebruikt het wel voorzichtig.
Heel soms verwijdert het iets teveel.
Maar als je weet wat je doet is dat geen probleem!!

Success

:) Ik ken en gebruik ik al jaaren een volledig altijd gratis app. en die heet EasyCleaner ( helaas weinig bekend !! :D) met die kan je zeer mooi eigen PC opschonen en opfleuren 100% betrouwbaar is, maar je moet die ook wel kenen leren ! omdat je met die ook als je app. niet kent verkeerde dingen met je systeem kan doen en verkeerde bestanden verwijderen enz.. enz..
Die langs inderdaad mijn AVG PC TuneUp 2014 en ATF Cleaner enz..enz.. jaaren gebruik ik NL talig beschikbaar is, en zeer gebruiksvriendelijk is ...

:D Op die site kijk even onderaan al die Awards :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan