Tune Up Utilities 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo,

Ik vroeg me laatst af of Tune Up Utilities 2011 nou eigenlijk wel echt werkt? Kan iemand mij een beoordeling geven of mij overtuigen om het programma uit te proberen?

op nieuwere computers kan het een klein effect geven, met name met schijven opschonen werkt het zeer grondig ( vooral als je een tijdje de pc in je bezit hebt, kan het aardig een paar gigabytes aan ruimte opschonen ).

Het is een alles-in-1 programma, wat op elk gebied van pc optimalisatie wel wat heeft, maar je moet wel goed kijken wat je doet. enige irritatie punt is de live optimalisatie die uitgevoerd word terwijl je pc het al erg "druk " heeft, maar die is uit te schakelen.

verder kan je het opstart scherm van windows ermee veranderen ( bibliotheek heeft niet veel keus ) maar ook kan je services uitschakelen, en functies in windows om prestaties te winnen.
Zowel windows zelf en allerlei andere programmaatjes hebben dit ook, maar tuneup utilities heeft het allemaal feitelijk bij mekaar in 1 programma gezet.

uitproberen kan altijd :D zolang je goed kijkt wat je doet, wat eigenlijk dezelfde regel is als bij ieder ander programma ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan