Tune Up Utilities in het Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,
Ik heb Tune Up Utilities opnieuw op de PC geinstalleerd, helaas in de Engelse taal. Voorheen was dit programma in het Nederlands.
Hoe en waar kan ik het Engels in het Nederlands overzetten?
VrGr,
Eflux

even naar de nederland tuneup website gaan en daar tuneup downloaden. Je hebt hem vast van de engelse site gedownload.

http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

Jellever bedankt voor je reactie,
Ben naar de nedrelandse website gegaan. Op een gegeven moment stopt de download !
Vervolgens krijg ik de volgende mededeling te zien.

[ Kan dit patchpakket niet openen. Controleer dat het patchpakket bestaat en dat u er toegang toe heeft of neem contact op met de fabrikant om er zeker van te zijn dat dit een geldig Windows Installer- patch pakket is.]

Hier snap ik niets van want mijn abonnement van Tune Up Utillities is nog geldig tot 07-11-2010.

Vriendelijk groet,
Eflux

dus tijdens het downloaden stopt hij en krijg je die melding te zien? Heb hem net even gedownload en gaat prima hier. Heb hem even op mijn server gezet mischien verhelpt dat het download probleem?

www.jellewebtools.nl/TU2010TrialNL.exe

probeer tevens voor het installeren van de nl versie je bestaande versie te verwijderen.

dus tijdens het downloaden stopt hij en krijg je die melding te zien? Heb hem net even gedownload en gaat prima hier. Heb hem even op mijn server gezet mischien verhelpt dat het download probleem?

www.jellewebtools.nl/TU2010TrialNL.exe

probeer tevens voor het installeren van de nl versie je bestaande versie te verwijderen.
Kan geen bestaande versie meer op mijn PC vinden.
Via je server gedowload maar helaas ik krijg dezelfde mededeling te zien:confused::evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan