Tune Up.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
Ik heb van Internet het programma Tune Up gedownload en dat mag je dan 30 dagen gratis proberen.Het programma verhelpt fouten in het register en nog andere problemen in het systeem,tenminste dat wordt gezegd.
Is er iemand die dit programma kent en is het de moeite waard om na 30 dagen te betalen voor dit programma of is er iets anders te vinden dat hetzelfde doet en gratis is??

Chiel.

TuneUp

Ik gebruik dit proggie en ben er tevreden mee. Behalve de gebruikelijke opruim-akties, kun je abusievelijk verwijderde bestanden terughalen. (welke dus ook niet meer in de prullenbak staan) Ik ken iemand die via dit proggie een grote hoeveelheid gewiste muziekbestanden heeft weten te redden. Verder bevat TuneUp ook een shredder module waarmee je een schijf of partitie definitief kun schonen, zodanig dat de gegevens werkelijk niet meer terug zijn te halen. Dit laatste heb ik getest op een aantal floppies en het lijkt goed te werken. Ik vind het de moeite van aanschaf waard, al was het alleen maar omdat je hiermee een "reddende oplossing" in huis haalt. Beter méé verlegen dan om verlegen, zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan