TuneUp Utilities 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik heb het uitstekende programma TuneUp Utilities 2009 geïnstalleerd en dat doet prima zijn werk.
Maar sinds enkele dagen staat er een pictogram van het onderdeel Shredder op mijn bureaublad. Ik heb geprobeert het te verwijderen, maar dat is, ook met het programmaatje Únlocker', niet gelukt. Bij rechtsklikken kan ik kiezen tussen Openen of Snelkoppeling maken. Verwijderen kan niet! Ook met systeem herstel (een week terug) werkt het niet.
Is er een manier om hardnekkige pictogrammen van mijn bureaublad te verwijderen?
Bij voorbaat dank

O...voor ik het vergeet, ik werk met Windows XP.

Heb je geprobeerd het naar je prullenbak te slepen (werkt waarschijnlijk niet)

Als je zeker weet dat het van tuneup 2009 is kan je het proberen te re-installeren.

Of slepen in een mapje en dat het mapje verwijderen (werkt waarschijnlijk ook niet) .

Ik gebruik tuneup ook en het is een geweldig programma.

Hope dat deze oplossingen werken.

als je hem aanklikt en op delete klikt komt er dan een melding van dat hij in gebruik is door een programma ? zo ja, kijk dan tussen je processen of er een raar programma tussenzit

Ik heb zelf dit progamma ook maar geen problemen mee

je zij in je vraag dat je het niet kon verwijderen omdat het in gebruik was
druk op ctrl +alt +del en dan taakbeheer. ga dan naar processen en je ziet alle proccessen die op je computer lopen. bij de taken zie je:

Imagenaam | gebruiker | cpu | geheugen| beschrijving

bij beschrijving zal ongetwijfeld iets staan met tune up of shedder.

er is ook een manier om het progamma niet meer op te starten tijdens het opstarten van uw pc.

klik op start>uitvoeren> en type msconfig
nu zie je een scherm met tabjes (bovenin) klik op sub tabje opstarten en je ziet alle progamma's die opstarten tijdens het opstarten van je computer.

Ik op hoop dat het je lukt suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan