tunnel netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
379
Hoi
Ik weet niet of ik in het goede forum zit maar hier mij vraag.

Ik zit hier op de zaak van mn vader, en nu willen wij via ons huis op deze twee computers kunnen inloggen, ik heb ooit gehoort dat dit iets te maken heeft met een 'tunnel netwerk'. ik wil dus vanaf thuis in kunnen loggen op deze pc, om thuis veder te kunnen werken, kan iemand mij hier mee helpen? Er is nogal wat haast bij:eek: .
 
Een VPN, virtueel prive netwerk, is ideaal voor je wensen alleen niet zomaar opgebouwd. Voordat je weet hoe je een VPN (die via het tunnelingprotocol werkt) hebt opgebouwd ben je echt een dag of wat verder.

Als je via google zoekt naar Nederlandstalige info over VPN vind je vast genoeg info.
 
Ehh, ja. Het tunnelprotocol enz zitten in Windows ingebakken of zijn te downloaden. Maar om het veilig te maken ben je echt wel even bezig.
 
en als ze te downloaden zijn, hoe heet het programma dan?:confused:
 
Ga eerst eens kijken wat er allemaal bij komt kijken, dan zie je gelijk wat je nodig hebt.
 
Met vpg zoeken op google krijg ik alleen dingetjes van kerken:confused: ik zou niet weten waar ik op moet zoeken... (sorry voor het lastig zijn;) )
 
Kdan :thumb: heb nu al een paar oplossingen thanx (suggesties zijn nog steeds welkom)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan