Turn Off

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Hello allemaal ik heb een vraagje over turn off van de computer ik heb Win Xp, maar als ik doe op Shut Down de PC gaat helemaal uit en dit wil ik niet meer, want veel dingen op de pc blijven aan (muis, bluetooth en andere) dit beteken dat als de pc is uit er is nog elektriciteit op de pc, zo wat ik wil is dat de pc vertel me dat melding You can now turn off your pc.... kan iemand me helpen.... bedank...

???

Moet ik dit vanuit de Setup gelijk als de pc opstart of moet ik dit in de instellingen van WinXP?

1. Click Start, then click the Run command.
2. Type REGEDIT in the Open text box and click OK.
3. Navigate to the following Registry key: HKEY CURRENT USER\Control Panel\Desktop
4. Find the PowerOffActive entry in the right pane of the Registry Editor and double click on it.
5. In the Edit String dialog box, replace the 0 in the Value data text box with a 1, then click OK.
6. Restart the computer.

Hallo

Veel van mijn kennisen wilen het net omgekeerd , en dan helpt het soms om "bill's " servicepack 2 te installeren .

Misschien indien geinstalleerd , deze verwijderen.

Maar , ik vermoed eerder , dat je in de b.i.o.s. v/d betrokken p.c. zelf dient te zijn , en de nodige "wake up at .... " uit te zetten.

Let wel , dit gaat niet op voor alle p.c.'s.

Voor de volledigheid , en tussen de lijnen door lezende , betreft dit zeker een a.t.x. model , en dan staat het motherboard altijd onder spanning .

Peter

Je kan het automatisch uitschakelen voorkomen door de ACPI (APM) functie in de bios uit te schakelen. Dit zal echter geen resultaat hebben voor het 'stroomverbuik' van de pc in uitstand. Het enige wat daar tegen helpt is de schakelaar achter op de voeding uit te zetten of een geschakelde contactdoos te gebruiken.

wat ik eihenlijk wil is dat alles uit gaat b.v. de modem blijf aan, de bluetooth blijf aan en de muis bluis blijf aan, de computer zelf als die uit heeft strrom en dit wil ik niet meer.

Ik heb vanmiddag ergens service pack2 erop gezet en dat gaf conflicten, weer verwijderd en toen ging de pc niet meer vanzelf uit maar gaf ie de melding ''u kunt nu de computer uitschakelen'' of zoiets dus misschien werkt dat ook voor jou als je dat doet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan