Turning point :fall of liberty pc-game

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamant069

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Heren&dames,
Ik heb het spel gedownload met crack erbij.Nu maak ik met deamon tools een virtuele cd aan en installeer ik het spel.De crack staat erbij in de vorm van een mapje,nu in de programfiles bevind zich het spel maar allemaal mapjes en vind ik nergens een exe-file,als ik deze mapjes open.Als ik een crackmapje heb moet ik dit dan eerst openen voor ik dit erbij kopieer of is het voldoende het volledige mapje erzo in te zetten?Op de virtuele cd kan ik wel niets veranderen.

Thx:confused:

De bedoeling is dat je alleen de crack gebruikt, deze kopieer je en plak je vervolgens over het originele exe bestan heen. Je krijgt dan ook de melding of je het origineel wilt overschrijven.

De Crack en het originele bestand hebben exact dezelfde naam, dus laat je pc eens zoeken op die naam. Dan weet je meteen waar je de crack moet plakken.

Dank je voor je reactie.
Maar ik heb via zoeken gezocht naar de exe -file en ik vind het nergens terug,wat ik raar vind,op de virtuele cd staat wel launch.exe maar deze kan ik niet veranderen maar ik denk dat dit niet de bedoeling is. inieder geval ik heb het spel geinstalleerd en in de programfiles
zijn allemaal mapjes die ik geopend heb om te zien waar de exe file staat maar nergens iets op te merken.
Zal inieder geval morgen verder zoeken want ik moet nu effe gaan werken;

Heb je wel op de lokatie waar je het spel geinstalleerd hebt gezocht met zoeken?

Want als je een crack krijg kan je er gewoon vanuit gaan dat er eenzelfde bestand moet zijn in de installatiemappen. Zat er ook een .NFO bestand bij de download? Open deze eens met notepad/kladblok. Daar staan instructies in over het installeren en plaatsen van de crack.

Conflict met emuration session opgetreden,dat krijg ik als ik de virtuele cd open.
Ik heb namelijk al enige spelen afhaald en geinstalleerd maar dit spel zal niet lukken denk ik.Heb een setup gedaan vanaf de cd,deze heeft hem dan geplaatst in een map maar daar kan ik geen exe file in vinden.Misschien kan het zijn dat de uploader iets mis gedaan heeft,het is van codemasters.Ik heb de crack al op verschillende plaatsen in het spel gekopieerd maar het start niet op.Ik zal nog wat zoeken en anders zal het verwijderen worden.In ieder geval bedankt voor je reactie's. Dit was de link:
http://www.forumw.org/viewtopic.php?t=782626&highlight=turning+point
Groetjes;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan