tussen de vensters schkelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Ik heb gisteren gevraagt hoe ik de pictogram links beneden naast start daar kon krijgen (het pictogram tussen de venters schakelen) hierop heb ik antwoord gehad en het is gelukt.
Maar ik krijg geen vensters te zien in 3 decimaal maar een blauw rechthoekje met pictogrammen van de openstaande programma's.

Hoe ik ik de 3 decimale beelden.
 
als ik me niet vergist is dat met de combinatie van de "windows toets" en de tab knop.

natuurlijk moet de aero interface zijn ingeschakeld.

werkt het dan nog niet misschien eventjes nagaan of quicktime op je toestel geïnstalleerd is, die strooit namelijk dikwijls roet in het eten.
 
Quicktime staat er niet op ik weet niet wat aero interface is en je moet de knoppen alt tab gebruiken maar nog steeds geen 3 decimaal.

Ger
 
link aero scrolling door vensters:

als dit is wat je bedoelt met 3d decimaal dan dien je toetsencombinatie van de "windows" toets en de tab knop te gebruiken.

met alt -tab krijg je de traditionele methode om door de open vensters te bladeren.



hoe kan je zien of de aerointerface actief is:
als je een venster open hebt zou je door de randen van dat venster de bureaubladachtergrond of andere vensters moeten zien, doorzichtig als het ware.

als dit niet opstaat kun je het activeren alsvolgt
1. klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies in het menu dat tevoorschijn komt "personaliseren" (meestal de laatste keuze)
2. vervolgens klik je op het icoontje (ik heb een engelse versie en kan niet letterlijk vertalen daarmee dat ik er een print screen bij doe) dat overeenkomt met hetgeen je kan zien in het toegevoegde bestandje "scherminstellingen"
3. je krijgt een vensters waar je de basiskleuren kan regelen (een hoop vakken) negeer deze eventjes. Onderaan gaat een blauwe tekst staan die "open klassieke kleurinstellingen voor meer opties" of iets dergelijks noemt.
4. in het scrollijstje dat je in het volgende venster links onderaan ziet staat waarschijnlijk "windows vista classic" of iets anders. Dit moet worden ingesteld op "Windows aero"
5. klik op toepassen en vervolgens op ok.
6. als je nu terug gewoon werkt zou de aero interface moeten werken.

mij excuses voor de misschien gebrekige vertalingen ik hoop dat je ermee verder kunt
groetjes
 

Bijlagen

  • scherminstellingen.JPG
    scherminstellingen.JPG
    5,2 KB · Weergaven: 37
windows aoro

link aero scrolling door vensters:

als dit is wat je bedoelt met 3d decimaal dan dien je toetsencombinatie van de "windows" toets en de tab knop te gebruiken.

met alt -tab krijg je de traditionele methode om door de open vensters te bladeren.



hoe kan je zien of de aerointerface actief is:
als je een venster open hebt zou je door de randen van dat venster de bureaubladachtergrond of andere vensters moeten zien, doorzichtig als het ware.

als dit niet opstaat kun je het activeren alsvolgt
1. klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies in het menu dat tevoorschijn komt "personaliseren" (meestal de laatste keuze)
2. vervolgens klik je op het icoontje (ik heb een engelse versie en kan niet letterlijk vertalen daarmee dat ik er een print screen bij doe) dat overeenkomt met hetgeen je kan zien in het toegevoegde bestandje "scherminstellingen"
3. je krijgt een vensters waar je de basiskleuren kan regelen (een hoop vakken) negeer deze eventjes. Onderaan gaat een blauwe tekst staan die "open klassieke kleurinstellingen voor meer opties" of iets dergelijks noemt.
4. in het scrollijstje dat je in het volgende venster links onderaan ziet staat waarschijnlijk "windows vista classic" of iets anders. Dit moet worden ingesteld op "Windows aero"
5. klik op toepassen en vervolgens op ok.
6. als je nu terug gewoon werkt zou de aero interface moeten werken.

mij excuses voor de misschien gebrekige vertalingen ik hoop dat je ermee verder kunt
groetjes
 
windows aoro

link aero scrolling door vensters:

als dit is wat je bedoelt met 3d decimaal dan dien je toetsencombinatie van de "windows" toets en de tab knop te gebruiken.

met alt -tab krijg je de traditionele methode om door de open vensters te bladeren.



hoe kan je zien of de aerointerface actief is:
als je een venster open hebt zou je door de randen van dat venster de bureaubladachtergrond of andere vensters moeten zien, doorzichtig als het ware.

als dit niet opstaat kun je het activeren alsvolgt
1. klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies in het menu dat tevoorschijn komt "personaliseren" (meestal de laatste keuze)
2. vervolgens klik je op het icoontje (ik heb een engelse versie en kan niet letterlijk vertalen daarmee dat ik er een print screen bij doe) dat overeenkomt met hetgeen je kan zien in het toegevoegde bestandje "scherminstellingen"
3. je krijgt een vensters waar je de basiskleuren kan regelen (een hoop vakken) negeer deze eventjes. Onderaan gaat een blauwe tekst staan die "open klassieke kleurinstellingen voor meer opties" of iets dergelijks noemt.
4. in het scrollijstje dat je in het volgende venster links onderaan ziet staat waarschijnlijk "windows vista classic" of iets anders. Dit moet worden ingesteld op "Windows aero"
5. klik op toepassen en vervolgens op ok.
6. als je nu terug gewoon werkt zou de aero interface moeten werken.

mij excuses voor de misschien gebrekige vertalingen ik hoop dat je ermee verder kunt
groetjes

Windows aero staat daar niet bij

Ger
 
Windows aoro staat daar niet bij.

Ik bedoel met 3 decimaal dat alle schermen die open staan schuin te zien zijn
 
dus ik neem aan dat ie ook neit actief is.
maw je venstertjes zijn niet "doorzichtig"

ik heb in voorgaande post een linkje gezet, is dat hetgeen je bedoeld met "3 decimaal scrollen"? ik vermoed van wel.

is je beeldkaart correct geïnstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet het is een laptop gekocht met xp later vista ulimate er op gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan