'tussen vensters schakelen'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de inderuk dat XP_PC vandaag even wat minder scherp is........ ;) :D

vanzelfsprekend gebruik ik het scrollwieltje van de muis ook om te scrollen, maar om te kunnen scrollen rol ik met mijn vinger over het wieltje zodat het draait en om te kunnen schakelen tussen documenten druk ik het wieltje in
Dat is geen onscherpte, dat is onbegrip van jouw kant ;). Als je het wieltje indrukt op een webpagina kun je scrollen zonder de muis vast te houden. Erg prettig bij lange teksten die langzaam over je scherm rollen :). In dat geval moet je de toepassingsbladeraar uitschakelen.

Het klopt als een zwerende vinger dat er twee Winkeys zitten op de meeste toetsenborden, alleen, slechts éénTabtoets en dáárvoor moet de muis worden losgelaten.......................
Wat bedoel je met de muis loslaten? Met winkey+tab kan ik mijn muis goed vasthouden. Tenzij je linkshandig muist natuurlijk maar anders haal je de tab nooit met je rechterhand. Hoewel je wel met je rechterhand naar de linkerkant van je bord kan natuurlijk..

Laatst bewerkt:
Het klopt, je bent vanochtend (oké, óke, een klein beetje) minder scherp. ;) :D In een eerder bericht schreef ik dat linkshandig ben, dat heb je niet gelezen en daarom is het dus (voor linkshandigen absoluut) onlogisch / onnatuurlijk om de winkey te gebruiken, links of rechts op het bord, ómdat er maar 1 tabtoets op het bord zit.

Probeer het overigens eens: met je rechterhand de Winkey en de Tab gebruiken, als je gewoon recht voor je toetsenbord zit. Kijk maar eens wat voor een onnatuurlijke houding de hand / vingers aannemen. Ook een lekkere positie om onbedoeld een andere toetsenbord / taalinstelling te krijgen en da's nu net ook iets wat we niet willen.

Laatst bewerkt:
Familie van mij is linkshandig en zij muizen ook rechts. Kwestie van aanpassen :p.
Verder houd ik me maar stil :o :o :).

Ik zal eerlijk bekennen dat jaren geleden, toen er eigenlijk geen fatsoenlijke neutrale, laat staan linkshandige muizen te krijgen waren, ik het een week lang heb geprobeerd. (rechts muizen) Ik werd er knettergek van................. en ben dus teruggegaan naar mijn handicap............ links muizen.

Misschien wat nuttige input van de topicstarter in deze... did we solve your problem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan