tv aan draadlose modem uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlaeken

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Ik heb een internet verbinding met een draadlosen modem
zolang de tv niet aanstaat is de verbinding met Wifi verbinding uitstekend, maar eenmaal de tv aan krijg ik geen vebinding meer met het internet ,ben dan verplicht de pc en de modem met de kabel te verbinden zo kan ik terug op het internet
ik beschik over 2 laptops en dit is op beiden het zelfde probleem kan mischien iemand mij raadgeven wat ik eventueel eens zou kunnen proberen om dit probleem opgelost te krijgen

dit klinkt als een uitdaging.
Probeersel 1
Staat de router vlakbij de tv. Zo ja zet hem dan wat verder er vandaan
(kan dat eigenlijk wel interferentie met een tv?)
mvg leo

niets helpt

heb router al overal zelfs in een andere kamer geplaatst niet help

tja normaal zet een tv de draadloze verbinding niet uit voor zover ik weet.
Het je iets bijzonders met de tv?
misschien een draadloos zendertje naar een andere tv of de sateliet verbinding oid?

nee de tv is een flatscreen vroeger met een gewone tv was dit niet het geval
wanneer ik met mijn laptop in een andere kamer ga lukt dit wel weer maar zodra ik terug in de kamer waar de tv staat word de draadlose verbinding terug onderbroken heb al verschillende routers geprobeert zoals belkin nu heb ik een van versatel maar terug het zelfde tv kijken bij mij is via de schotel van de ontvanger komt het niet want zodra de tv stanbaye word gezet is de verbinding terug de tv is een Medion flat van 106 cm

Vreemd zaakje. Normaal gesproken heeft een tv niets met de frequentie van je draadloze verbinding te maken, in tegenstelling met een magnetron.

Had je al een ander kanaal geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan