tv aansluiten met laptop met hdmi kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
hallo
ik wil mijn laptop aansluiten op mijn tv en het moet verbinden zijn met een hdmi kabel
toen ik de hdmi kabel in de tv heb aangesloten en daar na op mijn laptop.
het probleem is nu ik krijg geen beeld op mijn computer
wat deed ik mis help:(:eek::confused:
help

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je je laptop aansluit op een TV wordt het laptop beeld zwart? Of het beeld van je TV? Ik begrijp het eerlijk gezegd niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens Windows-logo + P op je LAPTOP (niet LEPTOP). Kies voor 'Dupliceren'.

leptop aansluiten op tv

ja de beeld op leptop word zwart als ik Dupliceren kies dan word het zwart weet ik bijna zeker
:rolleyes:

zal ook eens de andere opties kiezen allvast bedankt als ik nog problemen heb zal ik het laten weten!

hulp nodif ik heb ze allemaal gekijken ik geen ene werkt wat kan de probleem zijn en bij mijn xbox 360 krijg ik ook geen beeld met hdmi kabel.
zal het aan mijn tv kunnen liggen?
of doe ik iets fout!

Lukt het wel met een 'gewone' monitor? Als het daarmee wel werkt dan is je hardware ten minste niet stuk.

bedoel je dat ik de leptop met een gewoone monitor aansluit?
dan werkt het wel maar niet met hdmi kabel.
de hdmi kabel is niet stuk dat weet ik door acer aspire remover.
die sluit ik soms aan op mijn tv.

Staat de tv dan wel op hdmi ingestelt? Ziet de tv hem eigenlijk wel?

ja de tv staat op hdmi ingestelt en wat bedoel je met ziet de tv hem eigenlijk wel.
ik heb belgacome tv en die werkt ook met hdmi kabel en ik heb twee hdmi porten!
:)

Of de tv wel merkt dat er een apparaat op is aangesloten, in dit geval je laptop.

En doet ie het wel met een andere hdmi tv?

met andere hdmi tv heb ik het nog niet geprobeert maar mijn belgacome tv werkt ook met een hdmi kabel dus die werkt perfect zonder problemen.
en ja ik probeer soms mijn xbox op tv aansluiten met een hdmi kabel maar die werkt ook niet!
maar belgacome tv wel!
kan het aan hdmi poort liggen?

Alle apparatuur werkt niet met die hdmi poort lees ik. Werkt een andere poort wel? Zo nee, dan is je tv overleden denk ik. Hopelijk heb je nog garantie.

ik bedoel als ik xbox aansluit of mijn leptop dan werk het niet maar verder werkt het wel snap je.
en grappoig van je "Zo nee, dan is je tv overleden denk ik"

Dan lijkt het erop dat alleen die hdmi poort dood is. Je Xbox en laptop moeten het dan wel doen als je ze op een andere hdmi poort aansluit. Opgelost!

nee laat het maar je begreep mij niet ik heb 2 hdmi porten die werken ze zijn alle twee getest maar als ik mijn xbox of leptop aansluit dan werkt het niet
maar het is in orde het hoeft niet bedank :rolleyes:

Dan is het eerder een technisch probleem. Kan je mij de types van de tv's geven? En welke laptop je precies hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan