TV aansluiten, monitor slaat af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radathag

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2009
Configuratie:
- Standaard bakkie met wat extra ram en zwaardere voeding
- GeForce GT220
- Iiyama PL2202W
- LG tv

Probleem:
Als ik mijn pc opstart met de monitor aangesloten gaat alles prima en draait ie als een zonnetje.
Nu wil ik de TV ook aansluiten.
Dus monitor (oud kreng) VGA aangesloten op de VGA pport van de GT220
Dan de TV via HDMI naar de DVI aansluiting (dus niet de HDMI van de GT220, heb dat kabeltje nog niet).

Prima, alles gaat goed allebei de beeldschermen werken en ik blij. Nu was ik aan het klooien om de physx fatsoenlijk werkend te krijgen (driver updates) maar voldeed nog niet helemaal aan de eisen. Dus ik het extra pakket ge-dlled (n-tune) om te hopen dat de control properties van physx naar voren kwamen. Helaas... Echter had ik nog wat extra opties waaronder driver update.
Er was 1 driver update beschikbaar. Installeren, nog geen echte verschillen. MAar nu met rebooten slaat mijn monitor af.
Echter de TV geeft ook "geen signaal". Haal ik de DVI stekker van de TV stekker uit de GT220. Dan hoppa!! Monitor gaat weer aan.

Elke keer als ik de TV aanlsuit gaan zowel de monitor als de TV uit (nou ja uit, ze geven aan geen signaal te krijgen). Haal ik de monitor stekker eruit, geeft de TV nog steeds "geen signaal". De PC herkende de TV eerst prima en de combi werkte ook prima, maar na driver updates niet meer. :(
Nu kan ik wel de hele rambam opnieuw installeren, maar misschien herkent iemand dit probleem en kan dit zo oplossen?

Bijvoorbaat dank!!

Groeten,
Rad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan