TV aansluiten op labtop

• Onderwerp starter Onderwerp starter djl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

djl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
ik heb een dell latitude d620 labtop met vga uitgang. Hierop heb ik een vga->s-video kabel gezet en deze verbonden met de TV. Ik krijg geen beeld op TV, wel een beetje ruis. Wat moet ik doen om het werkend te krijgen?

Dennis

Kijk even in je gebruiksaanwijzing van je laptop of op je toetsenbord welke knoppen combinatie je in moet drukken om je video kaart naar je TV uitgang uit te breiden.
Op je TV net zo lang door je AV of s-video kanalen scrollen totdat je het bureaublad van je laptop ziet. Alles afhankelijk van je laptop en merk/soort tv.

Ook dat heb ik geprobeerd en helaas geen verandering. Wat kan ik doen om het een en ander uit te sluiten? Het is een dell latitude d620 met VGA out aansluiten.

ik kamp ook met dezelfde probleem! ik heb echter een Acer travelmate, ook met een TV uitgang (S-video). wat ik ook doe krijg ik geen beeld op tv. Weet iemand waar het aan kan liggen?

Laatst bewerkt:
ik kamp ook met dezelfde probleem! ik heb echter een Acer travelmate, ook met een TV uitgang (S-video). wat ik ook doe krijg ik geen beeld op tv. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Geen idee, maar meestal openen we zelf even een nieuw topic over ons eigen probleem.
Ik raad je aan om dat even te doen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan