Tv aansluiten op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden.
Ik wil mijn tv aansluiten op mijn laptop voor een PP presentatie te bekijken
IK gebruik win 8.1 en heb zowel op mijn tv als mijn laptop een HDMI aansluiting dat is het probleem niet
Het probleem zit hem in het volgende Als ik de tv aansluit dan is mijn bureaublad totaal in de war en alles staat anders
Hoe voorkom je dit wat is hier de oorzaak van?
e de waele

mischien is dit de opplossing druk op windows key(toets met windows logo) en dan op P dan komt er een scherm rechts bij mij (windows 8 ) en klik op dupliceren

Dit werkt ook niet ik heb ze alle vier geprobeerd maar het probleem zit hem in het bureaublad zodra ik de HDMI stekker in mijn laptop steek
Is heel mijn bureaublad aan diggelen alles is vergroot en staat overal ergens anders ik moet dit steeds weer helemaal goed zetten
Ik heb ook al van alles geprobeerd zoals eerst de tv aanzetten dan de kabel dan de laptop dat helpt allemaal niets het beeld word gewoon vergroot
Ok als een alles andersom geprobeerd eerst de laptop dan de tv niets helpt ??

e de waele

Laatst bewerkt:
mischien de resolutie aan passen in configuratie scher
dus de alle bestanden worden door elkaar gegooid en het scherm vergroot

Ja hij gooid alles door elkaar maar hoe doe je dit moet je dit eerst doen voor je aansluit of hoewerkt dit hoe doen andere dat ik heb geen idee
e de waele

Vraag verplaatst naar de tv afdeling.

Kijk eerst eens je instellingen op je tv na, op de hdmi aansluiting zijn nog veel instellingen mogelijk, afhankelijk van merk en type tv.

Ok ik ga dat eerst eens uitpluizen Het probleem begint als ik de stekker van de HDMI aansluit op mijn laptop
e de waele

Ik heb hier maar een laptop straks ga ik met een andere laptop proberen
Ik heb nu geprobeerd met een RGB kabel maar ook zonder resultaat Zodra ik de stekker in de RGB steek is het fout
Het beeld vergroot gelijk en als ik de stekker er weer uithaal staat alles overal wat een allende
Als je op internet kijkt is het een fluitje van een cent Nou bij dus niet
e de waele

Hallo forum leden
Ik heb weer wat ontdekt
IK zit op het bureaublad dat goed is Ik kies windows toets +P Dan krijg ik rechts een minu ik kies dupliceren.
Dan krijg ik al een verkeerd beeld te zien (veel groter) dan ga ik terug naar het menu en kies voor alleen comp scherm
En dan staat alles al door elkaar het zou dus in mijn laptop moeten zitten maar waar moet ik gaan zoeken ??
e de waele

Misschien iets geks mar heb je het al eerder gehad vandaag of is dit de eerste keer ooit, anders proberen ff opnieuw opstarten, en CC cleaner erover heen laten draaien.

Daar kom ik nu pas achter ik moet nu een uur weg ik ga nog reageren als ik terug kom bedankt alvast
e de waele

Geachte
Ik heb de CC scan laten lopen maar hij geeft toch geen fouten aan in mijn syteem hij gaf wel aan dat ik iets moet verwijderen en dat was een progje voor een electronisch keyboard
dat is inmiddels verwijderd en opnieuw gescand en alles was nu ok ?
Dus het volgende is nu wat ik zie gebeuren
Ik start mijn laptop gewoon zo als het moet Ik heb nu een gewoon bureaublad zoals het moet zijn dat is goed
Ik kies de win toets+p en klik op dupliceren dan gaat mijn bureaublad al vergroten en alles staat dan al anders
Ik heb nu nog niets aangesloten en het is al mis
Als ik dan sluit neemt mijn bureaublad de normale resolutie aan maar staat wel alles door elkaar ??
wat kan dit toch zijn
e de waele

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan