tv aansluiten op pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guyr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Guyr

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Ik wil graag mijn tv als monitor aansluiten op mijn pc, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb internet afgezocht, maar zonder resultaat.
Het gaat om het volgende;

Ik heb gelezen dat je je beeld moet 'clonen'. Echter zie ik deze opties nergens (zie bijlage)
Ik heb geprobeerd een update te downloaden(93.71), maar dan krijg ik de melding ''het systeem is niet aangepast.

Wie zou me kunnen helpen,

Bvd

Bijlagen

• printscreen.JPG
    printscreen.JPG
    59,6 KB · Weergaven: 35
S-video

Ik gebruik een S-video. Dit is een uitgang op je videokaart. Deze verbind je via een kabel naar je tv. Aan de ene kan van je kabel zit een s-video, deze gaat in de videokaart en aan de andere een scart, deze gaat natuurlijk in je tv. Vervolgens breid je je bureaublad uit via je configuratiescherm. Ik gebruik dit om via me pc films te kijken op me tv, dit werkt fantastisch :thumb:

Maar bedenk wel dat een resolutie van een tv compleet anders is dan van een monitor voor je pc. Je zal sommige dingen dus niet goed kunnen zien maar voor films werkt dit perfect :thumb:

Misschien heb je hier wat aan maar misschien wil je iets heel anders met je tv :p

Nview Display Mode

Hoi,

Ik heb gekeken op de links die jullie hebben gestuurd. Maar in de uitleg wordt verwezen naar Nview Display Mode waar je een extra scherm kunt toevoegen. Deze ontbreekt bij mij. Het is een nederlandse versie dus waarschijnlijk heet het anders, maar ik kan dus niet het scherm vinden waar ik het beeld van de pc kan klonen naar een tv.
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr.

Misschien werkt dit

Als je Windows Xp hebt kan je het waarschijnlijk vinden onder:

Configuratiescherm, Vormgeving en Thema's, Beeldscherm, komt er een pop up met Eigenschappen voor het beeldscherm en dan moet je het tabblad instellingen hebben. Als het goed is en je computer herkent een tweede beeldscherm moet het daar zijn aangegeven. Zo niet dan moet je denk ik even kijken bij je Nvidia instellingen, waar precies weet ik niet. Misschien iets van Extern Bureablad of Uitbreiden.

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan