TV Aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

familiegennip

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
141
Ik wil graag op mijn tv dvd's van mijn computer kunnen kijken nou heb ik hier onder de aansluitingen voor tv en computer maar ik heb alleen zwart wit beeld en allen maar mijn bureau blad. Ik heb een g-force 4 ti 4200 128 mb. Met de nieuwste driver. Kanm imand mij helpen

comp%20aan.gif


klein%20scart.gif
 
Laatst bewerkt:
Veel voorkomend probleem en zijn al veel topics over geweest. Gebruik de zoekfunctie van Helpmij eens.

In 1e instantie denk ik dat je hem even op PAL moet zetten bij de Twin View instellingen van je videokaart. :)

succes:)
 
Geplaatst door NLspecial
Veel voorkomend probleem en zijn al veel topics over geweest. Gebruik de zoekfunctie van Helpmij eens.

In 1e instantie denk ik dat je hem even op PAL moet zetten bij de Twin View instellingen van je videokaart. :)

succes:)

Ik heb geen twinvieuw Alleen geforce 4 ti 4200
 
Sorry:eek: bedoel het "Nview" Tabblad wat je vind onder: Beeldscherm/Instellingen/geavanceerd.
 
Geplaatst door NLspecial
Veel voorkomend probleem en zijn al veel topics over geweest. Gebruik de zoekfunctie van Helpmij eens.

Doe wat hierboven staat nog even, dan ga ik even eten!:D
 
Hoi,

Misschien moet je nog even op de knop 'aanvullende eigenschappen' klikken?
Dan zie je aan de linkerkant een extra schermpje waar nView wel in staat als het goed is.

Succes! :thumb:
 
Geplaatst door Japie82
Hoi,

Misschien moet je nog even op de knop 'aanvullende eigenschappen' klikken?
Dan zie je aan de linkerkant een extra schermpje waar nView wel in staat als het goed is.

Succes! :thumb:

Waar zie jij aanvullende eigenschappen staan. Ik kan hem hier niet vinden.
 
Ik heb nview gevonden en die op kloon gezet. Nu zie ik precies wat er op mijn comp. gebeurt alleen er zijn nog twee problemen. Ik zie op mijn tv niet alles (het onderste gedeelte niet, b.v. taakbalk) en het is nog steeds zwart wit. Bij kleurbeheer bij mijn tv staat nix. Ik weet niet of dit hoort.


Kan iemand mij hier nog mee helpen?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan