TV als beeldscherm gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Hallo allemaal. Ik heb het volgende probleem: Ik heb een Packerd Bell pctje met Windows 7 en een LG TV. Als ik mijn PC via HDMI aan mijn TV hang, komt de TV naar een paar sec. met de melding "geen signaal"? Ik heb er ook een gewone monitor naast staan(zodat ik dingen kan controleren) en bij de Beeldscherm opties, ziet mijn PC WEL de TV (met een resolutie van 1920X1080) en heb de LG-tv als 1e scherm gekozen), andersom dus niet. Ik heb al van alles geprobeerd, maar geen beeld. Iemand enig idee wat hier het probleem is???:(

Laatst bewerkt:
al een windows+P gedaan en verbinding maken met projector?

Je moet het input signaal van de TV ook op hdmi zetten.
Dit doet hij niet automatisch.

al een windows+P gedaan en verbinding maken met projector?

dan ook even "alleen op projector" proberen he?

en als het echt niet wil gaan lukken misschien een beeld verdubbelaar of hoe zo'n ding ook heet aanschaffen.. je tv neemt dan automatisch dezelfde resolutie als die van je pc (tenzij die van je pc hoger is).

Heb het geprobeerd(deze toets combinatie kende ik nog niet) maar helaas geen beeld op mijn TV. Er gebuert wel iets anders vreemds. De monotor die ik er bij heb staan, verandert ineens van resolutie, zie alleen de Desktop foto en verder geen icoonjes?

Laatst bewerkt:
1 - Je moet de kabel aansluiten, en je computer op nieuw opstarten en je tv op het goede kanaal zetten

2 - Je resolutie van je tv veranderen

als deze 2 oplossingen niet werken weet ik het ook niet meer

Thijs(96)

Laatst bewerkt:
Heb alle suggesties geprobeerd( en wat ik zelf had bedacht) maar helaas mocht dat niet baten.:(
Als ik het opgelost horen jullie het. Groetjes

Hallo mensen. Ik had een gewone losse video-kabel liggen. Aan mijn TV en PC gehangen en wat denk je:ik heb beeld! Waarom het dus niet werkt met de HDMI-kabel, schiet mij maar lek. Nog iemand suggesties?:rolleyes:

wel even status vraag is opgelost zetten he? waarom het niet zou werken??? geen idee. het gaat erom dat het is opgelost, niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan