Tv als pc scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter fygo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fygo

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Ik zou graag een TV als PC scherm willen gebruiken maar ik zou niet weten op wat ik moet letten en wat allemaal het beste is, vb bij contrast, resolutie in vergelijking me de grote van het scherm en of het erg is als een scherm alleen PAL of SECAM kan weergeven tijdens het zien van NTSC films.
Ze hebben mij ook verteld dat LG en Philips rommel is op dit vlak.

Hoi,

Ik heb een LG lcd-tv (met VGA-aansluiting) waarop ik geregeld mijn notebook aansluit .....
Als je nog iemand weet, die 'die rommel' krijt wil ..... ik hou me aanbevolen! :p

noujah dat is neit echt waar hoor ik heb een lg met een vga aansluiting en daar heb ik toch mooi scherm op.
daarbij komt ook nog is dat een vga kabel van tien meter hier in de winkel maar 17,50 is en als je een tv hebt die alleen maar hdmi ondersteund dan moet je een kabel hebben van 60 euro.
daarbij komt ook nog is dat niet iedere computer een dvi aansluiting heeft en daarom ook niet bij iedere computer het daardoor mogenlijk is.
waar je gwoon op moet letten is dat de tv een goeie resolutie hebt en dat het een vga aansluiting heeft.
en een aanrader is echt die vga aansluiting want dat is vele malen goedkoper en ook veel makkenlijker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan