TV als tweede scherm werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThePope90

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2009
Hallo,

ik heb hier een computer staan met een nVidia GeForce 8600GT met daarop 2 beeldschermen: een Samsung SyncMaster 931BW en een Panasonic TV.

Het hoofdbeeldscherm (de syncmaster) werk prima, alleen nou wil ik het beeldscherm clonen naar dit scherm. Dit wil alleen niet lukken, het vreemde is echter dat dit al wel eerder heeft gewerkt.

De TV is aangesloten op de videokaart met een DVI kabel en bij de TV zit er een DVI > HDMI converter op. De TV staat op het goeie (enige) HDMI kanaal.

In het nVidia control panel komt hij ook naar voren, ik kan hem aanvinken en de instellingen opslaan. Alleen hier gaat het mis, in 9 van de 10 gevallen crasht de computer dan en in een enkel geval zegt hij dat het goed is gegaan. Maar je raad het al, er komt geen beeld en als ik het control panel opnieuw opstart of de pc opnieuw opstart zijn alle instellingen weer weg.

Nog iets aparts is dat het beeldscherm niet bij apparaatbeheer komt te staan maar toch vind het nVidia control panel hem. Maar ook Windows ziet hem wel in de beeldscherm instellingen.

We hebben voor zover wij kunnen bedenken alles al geprobeerd, maar we krijgen geen beeld. Wie heeft er nog suggesties?

Systeem:
Windows Vista x64 SP1 met alle overige updates
nVidia GeForce 8600GT met 190.38 drivers

verse installatie, is gewone installatie het systeem is zelf gebouwd.

Opgelost!

Het bleek aan de videokaart te liggen. Iedereen die toch meegedacht heeft maar niets kon verzinnen bedankt voor jullie tijd :thumb: :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan