TV (beeld en geluid) opnemen via de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_1994

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Ik weet niet of het dit de goeie sectie is, maar ik zat eff te kijken of youtube en kwam dit filmpje tegen: Filmpje! en dus dacht ik laat ik eens even kijken anar de zogenaamde Dazzle.
Alleen deze schijnt niet zo goedkoop te zijn en dan is het ook nog de vraag of ze hem in Nederland leveren.

Nu de vraag of hier ook een andere mogelijkheid (net zoals die Dazzle) voor is om toch mijn TV via mijn PC op te nemen.

Wilde m'n xbox360 games filmen vandaar dit topicje :P

Alvast bedankt!

Waar je naar op zoek bent is een capture card. Deze zijn genoeg in Nederland te koop. Google maar eventjes of wacht tot de Aldi ze weer heeft. Ze worden meestal aangeboden onder de omschrijving dat je er je oude opgenomen filmpjes mee kunt digitaliseren, maar je kunt er ook gewoon je Xbox 360 in proppen.

Oke.
Ik dacht laat ik eens rond snuffelen in mijn laatje met allerlei kabels onderdelen en overige dingen.

En wat vond ik daar:

een Pinnacle Systems GmbH PCTV USB apparaatje.

Misschien dat ik hiermee wat kan?

Heb hem nu eff aangesloten maar mijn laptop kan de drivers niet vinden en herkent het apparaat niet.

Ik ben nu ook opzoek naar de drivers, ik hou jullie op de hoogte!

Hmmz
Heb even gekeken en een paar geprobeert die een beetje overeenkwamen met wat er op het apparaatje zelf stond maar er gebeurde verder niks.
Ik krijg alleen een icoontje meer in de taakbalk en het enige wat ik daarmee kan doen is het programma afsluiten.

Bedankt voor de moeite maar hier heb ik niet zoveel aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan