tv beeld en geluid valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

roffles

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Mijn tv is al wat jaren oud .
Als ik hem opzet speelt hij ongeveer een 15 min goed en dan wordt het beeld stilaan donker en zakt het volume van het geluid mee. Tot deze bijna volledig zwart wordt en het geluid ook helemaal weg is.
Als ik deze dan een uitschakel en een tijd wacht met op te zetten speelt die weer even goed maar dan komen de problemen weer na enkele minuten.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

thx

Mijn tv is al wat jaren oud .
Als ik hem opzet speelt hij ongeveer een 15 min goed en dan wordt het beeld stilaan donker en zakt het volume van het geluid mee. Tot deze bijna volledig zwart wordt en het geluid ook helemaal weg is.
Als ik deze dan een uitschakel en een tijd wacht met op te zetten speelt die weer even goed maar dan komen de problemen weer na enkele minuten.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

thx

Mogelijk een warmte effect, slechte soldeer verbinding op een printplaat die naarmate de warmte toeneemt steeds verder open gaat staan (uizetting) of je beeldbuis is aan het eind van zijn levensduur....

Grtz.

Maar ik krijg wel de nummer van de preselectie te zien in de rechterbovenhoek. Is dit dan niet door de beeldbuis geprojecteerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan