TV doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

at00mb0m

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Beste mensen,

Ik heb een grundig TV (breedbeeld) die ik nu zo'n 2 jaar gebruik.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDehPlL36NdJgj1rRjYN3p4VtQ25Mquoy18ie8V1hMkXvP-bxR&t=1

Ik heb sinds vandaag een probleem. Namelijk wanneer je de TV aandoet hoor je zoals gewoonlijk het geluid dat wordt geproduceerd door dat ene onderdeel dat heel veel stroom opslaat in een TV( ben even naam kwijt).

Nu hoor ik dat geluid minder en komt er een smalle beeld eruit,lijkt op tunnelvisie.

Na enige tijd maakt de tv een akelig geluid wat er op dus lijkt dat het beeld wil gaan herstellen. Tegelijkertijd komt er een vreselijke geur( verbrand rubber???) uit de tv.

Ik heb voor de veiligheid de stroomkabel onmiddelijk ontkoppelt.

Weet iemand van jullie wat het probleem is?( ben al van plan om een andere scherm aan te schaffen)

groet,

Beste at00mb0m,

Ik heb niet bijster veel verstand van tv's, maar het lijkt erop dat het "elektronen kanon" de geest begint te geven. Deze elektronen worden d.m.v. plaatjes afgebogen, zodat alles over het hele oppervlak van de buis zichtbaar wordt.

Dat verbrande geurtje op zich is al zorgelijk. Er moet iets vervangen worden in de tv wat natuurlijk kosten met zich mee draagt.

Ik gok erop dat reparatie niet veel goedkoper zal uitvallen in vergelijking met aanschaf van een plasma-/lcd-/led-scherm.

Ik hoop dat je hier iets mee kan, wellicht dat andere mensen (met meer kennis) iets aan kunnen toevoegen.

Groet,
Chris Verschoor

ik denk dat je beter een nieuwe tv kunt kopen
(led is het zelfde als lcd maar dan met een led-backlight)

Tv's werken op rook.

Als die eruit is zijn ze stuk, ik denk dat dit bij jou het geval is :p

Hallo

en komt er een smalle beeld eruit,lijkt op tunnelvisie.

Horizontale of vertikale deflektie defekt = niet duidelijk te bepalen volgens de door u geleverde info.

Herstelprijs ---> meestal 1/10 van de originele aankoopprijs.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan