TV draadloos op computer aansluiten,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijn1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2011
Hallo, wij hebben net een nieuwe HD 3D flatscreen gekocht van Samsung, en ik zat eens te "googlen" in het menu van wat het ding allemaal kon. toen zag ik de naam van mijn computer staan, en je kan hem dus films en muziek en foto's laten afspelen via jou computer. ik heb Allshare gedownload en de tv 100% geupdate. maar de tv blijft "Geen toegang tot apparaat. Controleer het apparaat en probeer opnieuw" zeggen, hoe kan ik toegang krijgen tot mijn eigen computer?

---------------------------------------
als dit enige nut heeft?

mijn tv heet: [TV]UE46D7000" (Samsung)
Value: UMBus Enumerator

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je een kabel aansluiten aan je TV, om Foto's en Films te kunnen afspelen.
(Die kabel heet een HDMI kabel)

bedankt henk, maar dit was niet het antwoord wat ik zocht sorry.

na wat klooien met me pc ben ik er toch uitgekomen, me computer stond nog niet op bestanden delen, ik weet het dom haha.

er was geen kabel voor nodig, de tv heeft een draadloze verbinding die met je routher loopt die dan naar je computer gaat. het nadeel is dat het super lang duurt voordat je muziek of films kunt afspelen want het moet eerst de hele map die je opent bufferen.
voor mij was het toch de moeite niet waard.

als iemand vragen heeft hoe ik dit heb gedaan kun je me altijd een mailtje sturen,
gz marijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan