TV geeft geen beeld via PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

quikfit

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
123
Hallo,Ik heb in het verleden altijd zonder problemen films van de PC kunnen afspelen op mijn TV via een VGA kabel(blauwe aansluiting)en het "clonen" van mijn beeld.
De laatste tijd niet meer:eek:
De PC geeft de TV wel aan en op de TV staat 1920x1080@60Hz!?Als ik de kabel verwijder geeft de TV aan:Geen signaal beschikbaar dus de kabel doet wel iets........
Ik heb een NVIDIA Geforce GT 240 video kaart en daarvan de laatste driver gedownload,dit maakt echter geen verschil.
Toen ik de PC kocht stond er ook Cyberlink DVD-Suite 7 op maar die heb ik verwijderd omdat ik dat programma niet gebruik(heeft dit er mee van doen?)
Heb ook al een wat ouder ACER PC scherm geprobeerd,ook deze word gezien door de PC maar heeft het zelfde euvel als de TV(geen beeld)

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Groetjes Quikfit.:thumb:
 
Kan zijn dat de refreshrate tussen beide toestellen niet overeen komt.
Veel tv's hebben hier problemen mee.
 
Refreshrate,lijkt me stug,in het verleden heb ik maanden gewoon kunnen kijken.Mocht je gelijk hebben....wat kan ik dan doen?
 
Kijk in je handleiding van je tv wat de resolutie en de refreshrate mag zijn op je vga.
Middels de beeldscherminstellingen op je computer deze gelijk stellen. Dan kijken wat ie doet.
 
Ik heb dit ook wel eens met het aansluiten op een beamer. Misschien nog een keer in je instellingen *****n. Bijvoorbeeld op uitbreiden zetten enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan