Tv geluid harman kardon bds300

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloesbds300

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
10
Help:

ik weet het nu echt niet meer.. hebben we een HK BDS300 gekocht en aangesloten, komt er geen tv geluid via de boxen.
Dus bestel ik een optische kabel, heeft onze Philips LED uit de 7000 serie geen optical aansluiting. Probeer ik met de audio kabel wit en rood geluid te krijgen, lukt dit ook niet..

Ik snap het echt niet meer, alle aangesloten apparaten; PS2 en Apple Ipoddock doen het via de boxen, ook met een dvd kijken hebben we geen problemen..

HELP:confused:
 
Help:

ik weet het nu echt niet meer.. hebben we een HK BDS300 gekocht en aangesloten, komt er geen tv geluid via de boxen.
Dus bestel ik een optische kabel, heeft onze Philips LED uit de 7000 serie geen optical aansluiting. Probeer ik met de audio kabel wit en rood geluid te krijgen, lukt dit ook niet..

Ik snap het echt niet meer, alle aangesloten apparaten; PS2 en Apple Ipoddock doen het via de boxen, ook met een dvd kijken hebben we geen problemen..

HELP:confused:

Hey Marloes,

Hebben jullie toevallig ook digitale TV thuis? Wij zelf hebben de HS200 van Harman Kardon en hebben de optische kabel verbonden met de kardon set en de UPC HD mediabox. Als dit ook het geval is bij jullie kun je met je Harman Kardon set, je geluid afspelen.

wel de goede instellingen fixxen natuurlijk mbv je afstandsbediening (Harman Kardon)

Gr. Marcel
 
Hoi Marcel

bedankt voor je antwoord!
Wij hebben CAIWAY digitale tv, de Philips tv heeft een ingebouwde ontvanger zodat we niet met een los kastje met smartcard zitten..

groetjes Marloes
 
Werkt nog steeds niet..er zit geen optische ingang op de tv (en dat terwijl het een van de nieuwere led tv's is!):shocked:

pffff wordt er een btje moedeloos van:(
 
Hoi Marloes,

Heb jij al een oplossing, want ik zit nu met hetzelfde probleem. Heb tv via Tele2 en krijg het geluid van mijn nieuwe audio set niet aangesloten op de tv. De gebruiksaanwijzing om de HK site kan me niet helpen
 
audio out

hoi Ellen

ik ben ook in het trotse bezit van een BDS 300, en was ook in het trotse bezit van het zelfde probleen.
Als je geen audio out op je tv hebt......en wel een digitale ontvanger dan moet je deze aan je harman aansluiten.
Info bij je audio dealer welke kabel je nodig heb.

gr. jurgen
 
waarom pakt de HK niet het geluid van onze tv. We hebben een hdmi kabel aangesloten en in de handleiding van en de tv en de HK set staat dat dit voldoende moet zijn voor geluid en beeld. We kunnen verder wel alles met de set. film kijken, muziek ect. Maar het geluid met de tv werkt niet zoals het hoort.
 
Topic is al verouderd, gaat op slot.
Als je probleem nu nog niet is opgelost kan je deze vraag opnieuw stellen om een breder publiek aan te spreken.

Succes verder, Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan