TV in de vrachtwagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik ben het spoor een beetje bijster.... Ik probeer voor mijn vader uit te zoeken hij zo goedkoop mogelijk tv kan kijken in de vrachtwagen. Ik heb o.a. deze link gevonden: http://www.navishop.nl/carhifi-car-tv-c-17_27.html?gclid=CI7b87LIhagCFcSCDgodtDPcqA

Maar ik om er nog niet helemaal uit. Ik zou ook iets op marktplaats willen zoeken maar als ik daar bijvoorbeeld op "DVB-T Car Tv tuner" zoek krijg ik geen resultaten. Weet iemand wat je nu allemaal precies nodig hebt (behalve een abonnement) aan apparatuur?

Alvast bedankt!

Een DVB-T tuner, zelf heb ik de Terratec Cinergy T stick video, deze ondersteunt zowel digitale en analoge zenders. Voor in een auto is de digitale versie het beste. Je kunt via de software van het apparaat een abonnement nemen op een digitale zender provider, maar dit kan volgens mij ook via KPN.

Let wel, de meegeleverde antenne stelt nooit veel voor, een goede antenne die je buiten de vrachtwagen monteert is een must en dan nog is het maar hopen dat het signaal sterk genoeg is.

Oké bedankt, maar waar kijk je dan tv op??
En wat voor antenne heb ik dan nodig?

Laatst bewerkt:
Ik kijk via een laptop. Je hebt ook ontvangers voor normale TV's, die kun je bij de Primafoonwinkel halen. Die hebben ook informatie over antennes.

Laptop is wel een optie, maar wat voor antenne moet ik dan hebben?

Een externe antenne voor digitale ontvanger, de Primafoon heeft deze, maar ze zijn ook te bestellen bij andere winkels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan