TV in netwerk

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Mijn Philips tv (smart tv) is aangesloten op de router, en mijn laptop en tablet zijn aangesloten op de router(speedtouch). Is het mogelijk om foto's en films via de laptop (draadloos) op de tv te bekijken. Met de hdmi/kabel lukt het mij wel, maar draadloos niet. Of ben ik bezig met iets wat eigenlijk niet kan? Alvast bedankt voor de antwoorden.:thumb:

Op jouw tv zou dan een multimedia programma geïnstalleerd moeten zijn
Waarom het wel lukt met een hdmi kabel??
Omdat een jpeg een ingepakt bestand is, en jouw computer het bestand uitpakt via een ander programma voordat het op tv getoond wordt.
Ik zou een losse Multimedia speler adviseren.

Om te beginnen moeten je netwerkinstellingen van je laptop zo staan dat media gedeeld kan worden met je netwerk, anders kan je tv nooit de media van je laptop tonen.
Hoe je die moet instellen moet je ff naar kijken. Je geeft niet aan met welke windows je werkt.
Als dat allemaal juist geconfigureerd is kunnen we pas verder kijken als het nog niet werkt.

Bedankt voor alle reacties. De Tv is met de router aangesloten dmv een kabel. Volgens mij heeft de tv geen draadloze netwerkkaart. Op de laptop staat windows 8.1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan