Tv In ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister_J

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Ik bezit een laptop medion met een tv tuner module van avermedia. Ik heb geprobeerd om mijn distributiekabel (coax) met gewone fiche hierop aan te sluiten (op ingang antenne) doch deze past niet, bestaat er een andere aansluiting op coax voor de kabel van distributie aan te sluiten of hebben ze mij weer int zak gezet, Jikke

Laatst bewerkt:
Uiteraard zijn er meerdere pluggen aanwezig, ik vind het alleen vreemd dat als je een tv in zou hebben deze toch wel voorzien zou zijn van ordinair tv aansluiting zoals we hem allen kennen op de tv, ik begrijp dus uit je verhaal dat dit niet zo is.
Wat bedoel je eigenlijk met FICHE?

Met Fiche bedoel ik stekker (uiteinde tvkabel) mogelijks zou der een tussenstuk tekort zijn ...

ik vermoed dat deze kaart frequent in een ander land gebruikt wordt (duitsland) en dat ik een overschakeling nodig heb van de soort stekkers daar naar de stekkers hier, maar in audiowinkel, nog pc winkel kunnen ze mij helpen.....

Toch bedankt

Ik vind nergens iets over deze tv tuner module E860-C P/N 40005989 van Avermedia

Nou ik heb de hoofdsite eens bezocht van dit merk, vreemd iets daarzo.
Internetsite
We kunnen niet eens fatsoenlijk zoeken op model nummer, ja waarschijnlijk allemaal nieuwe nummers en niet zoals je omschreven hebt hier.
Maar goed mischien vindt je iets waardevolgs op deze pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan