TV is Zwart Wit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Hallo

Na veel gestoei is het gelukt om het beeld van mijn laptop op mijn tv te krijgen. Nu is er echter een klein probleempje...
Het scherm wordt zwart wit afgebeeld en in het bios staat gewoon dat als ie naar TV output, dat dat dan in PAL moet zijn... moet ik dit ook nog ergens in Windows instellen? Zo ja, waar? Zo nee, heeft iemand dan een oplossing waardoor ik wel gekleurd beeld krijg of mooie software waarmee dit kan? (Kom niet met TVTool, is al geprobeerd :D)

zwart witbeeld

beste

kijk eens naar je beeldscherminstellingen als je die kan omzetten naar kleur?
daar moet ergens een fout zitten bij die instellingen.

succes

jean

Sta je wel op de goede PAL.
Je hebt PAL g of PAL b nodig.
Hoe heb je hem op de TV aangesloten?

Geplaatst door crash
Sta je wel op de goede PAL.
Je hebt PAL g of PAL b nodig.
Hoe heb je hem op de TV aangesloten?

Hoe kan ik kiezen tussen de verschillende pal's?
Ik heb de TV d.m.v. een Svideo out aangesloten op een scartblokje en die zit weer in de TV. (Incl audio natuurlijk :thumb: )

Laatst bewerkt:
kijk in het boekje van je tv of je je scart naar svhs kan zetten werkte bij er goed had ook zwart wit nu kleur

Geplaatst door robin_89

Hoe kan ik kiezen tussen de verschillende pal's?
Ik heb de TV d.m.v. een Svideo out aangesloten op een scartblokje en die zit weer in de TV. (Incl audio natuurlijk :thumb:)
Ik weet niet welke videokaart je hebt, maar meestal via je bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>hier zal je ergens je TV kunnen selecteren en ook de PAL.

Ik kan daar de TV selecteren, maar niet de PAL...
Ik heb een SiS 650 Chip, geen complete videokaart dus..:D

Maar nu heb ik een andere kabel geleend, en daar doet ie het wel mee...:confused:
Nu weet ik niet of het aan de nieuwe kabel ligt of aan dat ik de drivers vernieuwd heb... het is iig wel opgelost nu :D

Bedankt allemaal!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan