TV-kaart doet het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Vandaag een Pinnacle Pctv Tuner Kit gekocht. Op de doos stond 'for Windows Vista'. Mooi niet, nou ja, niet voor de Vista-versie die ik heb. Wat blijkt? Ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb Windows Vista Ultimate 64 bits. Wie heeft een tip voor mij om hem aan de praat te krijgen? Of moet ik wachten tot de Vista 64 bits drivers ooit verschijnen? Of is er misschien al wel een andere TVkaart die wel voor Vista 64 bits geschikt is, want dan verkoop ik deze en moet ik maar een andere kopen! :confused: Vast dank voor een antwoord!

Dank, dat klopt, die heb ik al, maar ook die doen het niet!:(

Kan je misschien iets meer uitleg geven ivm "ik krijg hem niet aan de praat"

Maar natuurlijk! Ik heb vandaag de Pinnacle PCTV MCE tv-kaart geïnstalleerd. Nadat ik Vista aanzette, zag ik de mededeling dat er nieuwe hardware gevonden werd (te weten die TV-kaart). Daarna onstond het probleem: Vista kon de drivers niet accepteren en onderbrak de installatie. Daarna heb ik via de chat met Pinnacle te 'horen' gekregen dat er nu slechts tot Vista 32 bits drivers zijn en dat er zelfs misschien helemaal geen 64 bits versie zou komen. Daarna heb ik getracht de 64bits beta-drivers te installeren (beta betekent hier voor mij dat er waarschijnlijk wél een 64bits updat komt?). Tot zover ben ik gekomen. Heb je nog een tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan