Tv-kaart hel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo beste driverzoekers in nederland, belgie en omstreken!

Ik had een vraagje, ik heb xp geinstalleerd op mijn pc (Hp Pavillion m7760) maar xp herkend de kaart niet zo lekker.
De device manager geeft ASUSTeK LNA Tiger Hybrid Capture Device
Everest geeft: Philips SAA7135HL Multimedia Capture Device

Welke is het nu? en welke driver heb ik nodig? En welk programma kan ik gebruiken om tv te kijken? Geen MCE want ik zit al op service pack 2 en dan lukt het niet meer.. :(

Mvg phantom!

Laatst bewerkt:
Gokje
Dat is een Asus kaart met een Philips chipset. Ik zou de drivers bij Asus zoeken

Ron

Help me even op weg

Ik heb PC's op XP draaien en op MediaCenter. Maar dat zijn twee verschillende versies van XP. Dat het wat te maken zou hebben met SP2 is mij onbekend.

Ken ook mediacenter van ATI, maar dat draait niet lekker op MCE wel op de gewone XP.

Hp heeft een goede support, dus ga daar even te biegt.

ja, ik kwam er achter dat dat inderdaad een xp versie is (media center)..
is er een mogelijkheid om media center op xp pro te installeren?

Ben bezig met Asus drivers, alleen moeilijk voor xp te vinden.. :eek:

Nee

Aleen met een ATI kaart en het programma van ATI. Dat zit er dan ook altijd bij.

Zelf ken ik die Asus kaart niet. Is dat een losse TV kaart of een gecombineerde ??

Laatst bewerkt:
kan iemand de goede drivers en een programma wel vinden? het lukt me niet!

Haal de spanning eens van de PC en schroef die kast eens open en kijk welke merk en type tv-kaart er in zit. Dan kunnen we echt op zoek gaan.

Ron

Probeer Dscaler eens, dat is een gratis programma dat geen drivers nodig heeft omdat het zelf direct toegang maakt pakt naar de hardware. Ik gebruik het zelf ook voor mijn medion Saa7134 tv kaart, beide werkt voor mij onder xp en vista

MVG

db

Ik heb Dscaler geprobeerd..
Hij werkt nog steeds niet...
Het valt me wel op dat er alleen Composite, S-video en Composite over S-video staat...
Moet er niet tuner staan?

Haaren, het is een standaard HP computer, op de kaart staat niet zoveel behalve ''Asus'' ''Tiger-S'' verder dat tie in china is gemaakt.. :confused:

Is het niet mogelijk dat ik bij de kast overzetten vergeten ben een kabeltje aan te sluiten? volgens mij liepen die alleen naar de voor console magoed..

nee, deze is het niet..
Ik kan de driver niet installeren..
Ik heb net een mailtje gestuurd naar HP, kijken of die er iets mee kunnen..

Asus heeft slechts twee 'hybrid' kaarten, het blijkt echter niet duidelijk uit de site van HP welke van de twee het is:
ASUSTeK Tiger LNA Hybrid TV Tuner

Hybrid 7131
Hybrid U3000

Het lijkt mij dat het één van deze twee dan moet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan