TV-Kaart, info..

Status
Niet open voor verdere reacties.
> ff op Actueel kijken... 1e in de kolom rechts..

Hallo excelsior.

Leuk kaartje. Maar waar ik nog even naar zou kijken voor aanschaf of er een BT848 chip op zit.

aldivideo1.jpg

Groeten Erik Rothuis

Geplaatst door roto
Hallo excelsior.

Leuk kaartje. Maar waar ik nog even naar zou kijken voor aanschaf of er een BT848 chip op zit.

aldivideo1.jpg

Groeten Erik Rothuis

hoezo dat dan erik??
is die goed of niet goed???

En wat heb ik daar aan dan ? Je zegt: of er een BT848 chip op zit. En dan wijs je hem aan :confused: :D

Hallo excelsior.

Sorry hoor ik wist niet dat je zo snel kwaad werd.

Pffffff

Ja als die er op zit kun je er meer mee want deze chip wordt ondersteund door de meeste capture sofware pakketten.

Even niet de Groeten Erik Rothuis

Sorry ik denk dat je me verkeerd begreep :( , met

En wat heb ik daar aan dan ?

bedoel ik die chip die erin zit, weet je ik heb helemaal geen ervaring met tv-kaarten daarom.. sorry dat ik zo dom overkwam op je..:o

Toch zou ik graag gebruik willen maken van je kennis :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hallo excelsior.

Als de kaart is uitgevoerd met de BT848 of BT878 chip, kun je hem onderandere ook gebruiken voor b.v.

1. Pinacle studio 7 ( Voor het opslaan/bewerken van camcorder filmpjes).
2. Beveiligings software ( Camera aansluiten op de kaart die automatich de beelden opslaat als er beweging is).
3. Een gewone camera gebruiken als webcam (met zeer goede kwaliteit), in bijvoorbeeld MSN messenger.

Je ziet je kunt er dan veel meer mee, mischien nu nog niet interesant maar als het zover is wel handig dat het kan.

Groeten Erik Rothuis

p.s. het zei je vergeven.

Maar wat is nou de bedoeling als je zo'n tvkaart heb aangeschaft, je steekt hem in je computerkast.. en dan zal het toch niet zo zijn dat die het gelijk doet, na het installeren van de software... :confused:

Ik zag op internet, dat je er ook canal+ mee kon kijken, ook al had je dat niet op de kabel... klopt dat ... ?..?

Hallo excelsior.

Tuurlijk moet je daarvoor wel cannaal + op de cabel hebben. Alleen zou je daar niet voor hoeven te betalen. Maar hier ga ik niet verder op in, ivm met beleid van het forum. En bovendien werkt het ook nog niet/slecht.

Als je alles goed instaleerd, en een antene aansluit op de kaart kun je tv kijken.

Groeten Erik Rothuis

Ja je bedoelt de tvkabel die je in -75ohm moet steken toch..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan