TV Kaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

grandmasterd

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Ik heb gisteren een tv kaart gekocht (pinnacle pctv stereo). Kaart in een vrij PCI slot gestopt en dus dacht ik dat ik kon beginnen met de software te installeren.
Alleen windows (XP) herkent de kaart niet, er wordt geen nieuwe hardware gevonden. ik heb toen de software geinstalleerd en die geeft aan dat de hardware niet of niet goed is geinstalleerd. wat doe ik fout? kaar hoeft toch alleen in een vrij pci slot geduwd te worden? wel werden opeens mijn dvd speler en brander niet herkent. mbv systeemherstel werkt dat nu wel maar tv kijken lukt nog steeds niet. de kaart wordt wel warm dus hij lijkt mij goed aangesloten.

Hallo ik heb met de zelfde kaart ook nog al wat problemen gehad met instaleren, je moet opletten dat hij goed in het slot zit, probeer zo nodig een ander vrij slot ben er ook een middag mee bezig geweest, maar is gelukkig toch gelukt. Als hij hij draait is het een goede kaart na het instaleren kun je bij de fabrikant een update voor je software ophalen!Veel succes ermee!

hij zat inderdaad niet goed in het slot. ik dacht dat ik niet verder door kon drukken maar dat kon toch. kaart werkt prima nu. alleen met opnemen neemt ie geen geluid op. is dat een kwestie van instellingen of zit dat niet op de kaart (lijkt me vreemd)?

Dat is inderdaad een kwestie van instellen,even verschillende instellingen proberen,bij mij staan ze op de,aux in en uitgang,maar ik heb intern de tv kaart doorgelust naar de audiokaart dus even blijven proberen dan lukt het wel.

opnemen met geluid is me ook gelukt. voor die activatie code voor mpeg 2 moet je zeker betalen? ik kan het zelf niet checken want ik heb op die computer geen internet en kan dus niet de link volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan