Tv kaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1971

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo
Ik heb hier een hauppauge wintv-pvr-350 tv kaart die ik op windows 7 wil draaien
Ik heb hem in mijn pc gezet maar de pc vind de hardware niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand een idee?
En kan ik hem wel onder windows7 laten draaien?

Groeten Ronnie

al in apparaatbeheer gekeken naar apparaten met een geel vraagteken?

Of je zeker ben dat kaart in juste PC-slot ingestoken is.

Gaat het dan nooit lukken met w7,of zijn er nog andere mogelijkheden om hem draaiende te krijgen?

groeten Ronnie

Meestal biedt fabrikant driver voor Win7, maar in dit geval niet.

Dat is jammer
Dus kan hem gewoon weggooien

bedankt voor de info

Groeten Ronnie

Je kan iemand blij maken, donneren hem aan iemand met XP.:thumb:

die had ik ook gevonden en gedownload,maar bij het installeren vraagt hij om de orginele dvd en als ik die er in doe zegt hij dat die niet goed is.
Zijn er nog meer mogelijkheden?
Groeten Ronnie

Dan zou het moeten lukken !
Lees nog eens de link door.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga het nog een keer proberen

Ik heb het nog een paar keer geprobeert maar hij vraagt of ik de orginele cd erin wil doen,als ik dat doe zegt hij ik kan hem niet vinden

Helaas ook dat werkt niet,krijg dezelfde melding dat hij de orginele cd niet kan lezen:confused:

Ik heb mijn Hauppage PVR350 met héél, héél veel moeite werkend gekregen op Vista (en 7) x64!

Op 7 was het het lastigst. Ik weet niet precies wat ik gedaan heb maar ongeveer dit:

- Download de nieuwste driverCD van hauppage
- Bij mij herkende hij ook de originele CD niet. Dit omdat ik simulatie BD-RW spelers open had staan. Mount in je allerlaatste "slot" de originele CD. Herkent hij deze niet? Download dan de USA versie van de CD van Nieuwsgroepen/Torrent (als je hem kan vinden, het is legaal omdat je de EU CD origineel hebt (toch?)).
- installeer zowel de WinTV Applicatie als de Drivers (windows 7 geeft foutmeldingen! Negeer ze!)
- Heb je meer dan 4 Gig RAM? Dan gaat het feestje niet door! Met minder dan 4 gig wel. De drivers doen gek als je meer dan 3,5 Gig hebt. Hierdoor heb ik mijn RAM in Windows dusdanig ingesteld (start, MSCONFIG) dat hij maar 3,5 Gig van de 4 herkent.
- Herstart je PC
- Gebruik de WinTV applicatie of Windows Media Center om je tuners in te stellen. Je hebt 2 tuners! Stel je hem op 1 in, heb je alleen ruis!

Let op: de drivers van de TV kaart geven soms Blue-Screens. Dit gebeurt vooral tijdens het opnemen van programma's en heel lang TV kijken. Herstart je WMC/WinTV om het uur, tijdens reclames enzo. Voorkomt onnodige stress!

Ik hoop dat het je lukt. Bij mij werkt het, op de Blue Screens na, prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan