TV-kaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Ik zou graag een TV-kaart kopen, maar ik ken daar dus nul de botten van. Ik bezit een amd 1800+, 512 RAM en een geforce 5200. De bedoeling is gewoon om tv te kunnen kijken en liefst ook nog op te nemen op HD en via de tv-out ook nog es de opgenomen programma's op de gewone tv te kunnen afspelen. Is mijn pc sterk genoeg?(is 512 RAM genoeg...) en welke kaart raden jullie mij aan(budget 75 euro.) opnemen en kijken liefst tegelijk.

Wil je wat voordeligr uit zijn ,dan verkoopt Alternate-Barendrecht een pinnacle PCTV kaart voor € 19.95 Een perfecte kaart waar je ook mee kunt opnemen etc.

Amorlaura zei:
Wil je wat voordeligr uit zijn ,dan verkoopt Alternate-Barendrecht een pinnacle PCTV kaart voor € 19.95 Een perfecte kaart waar je ook mee kunt opnemen etc.

Wat is het verschil dan met deze kaart en bijvoorbeeld een kaart van boven de 100 euro? En is de beeldkwaliteit goed van deze kaart? Kun je ook opnemen en tegelijk kijken?(hierbij geen rekening houdende natuurlijk met de rest van mijn systeem, want dan zal ik idd moeten 512 RAM bijsteken) Maar we zullen hem waarschijnlijk steken in onze pentium D 3.0 ghz, 1 giga ram.(met onboard videokaart, maar lijkt me geen probleem, alleen kunnen we dan niet op de tv aansluiten.

Ik denk ineens aan iets: Is het ook mogelijk om een gamecube aan te sluiten dan?(is de pc sterk genoeg hiervoor om dan ook nog es te kunnen opnemen en gamecube tegelijk af te spelen.) Is dit haalbaar met die 20eurokaart?

Laatst bewerkt:
Het verschil is € 80 en de beeld kwaliteit is perfect . Pinnacle is niet het eerste en beste
merk op dit gebied Waar verder het verschil in zit zou ik zo niet kunnen zeggen Er zit o.a. geen radio in,maar TV programma's opnemen kan

Radio hoeft neit: zolang ik kan opnemen en tv kijken tegelijk en ook nog es gamecube(en nintendo 64 als ik een nieuwe controller kan vinden:p, uiteraard niet allebei tegelijk aangesloten.)kan aansluiten en dan spelen op mijn tft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan