tv kaart maar geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernadette

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Ik heb een pinnacle tv kaart ingebouwd en daar zit als software pinnacle media center bij maar als ik mijn video op mijn tv kaart aansluit zie ik niks .
Nu heb ik hier nog helemaal geen verstand van dus ik doe misschien iets helemaal fout hoe kan ik zien of alles goed is aangesloten en is ingesteld,

Daar zit toch een gebruikers handleiding bij!

Anders staat die op de cd,even goed nalezen,dan kom je er wel uit.

Hoi !

Als je de Pinnacle drivers geinstalleerd hebt begint er, na opnieuw opstarten, toch automatisch een testprogramma ?

Hoe is dat bij jou gegaan ?

Greetz,

Harry.

De bijsluiter was niet echt uitgebreid . Op de cd kwam ik er ook niet uit.
En die test kan ik me niet herinneren dat ik die gehad heb.

Heeft het er misschien mee te maken dat ik een videoband wil zien en geen tv?
Of mag dat niet uitmaken?

Ik heb nu de tvkabel aangesloten en ik kan wel alle kanalen zoeken met pinaccle media instellingen en vindt ook de kanalen maar hoe kan ik ze dan gewoon beeldvullen zien?

Je moet de ingang, van die TV kaart, op de juiste ingang zetten, bij gereedschap, en video, hij staat nu op TV-Tuner.

Sorrie maar dit kan ik niet volgen waar moet ik dat doen bij apparaatbeheer of zo?

Laatst bewerkt:
Op de AV knop drukken, op je afstandsbediening, of bij de uitgebruide instellingen, in het menu.

Kan ook nergens ontdekken, dat de kaart een videoingang heeft, alleen op de specificaties, maar niet in de gebruiksaanwijzing, helaas.

En ook geen a.b., dan weet ik het ook niet.

Hoi !

Beeldvullend krijg je door op het vierkantje rechtsboven te klikken !

Rechtsklikken op het beeld geeft je een uitgebreid menu !

En nogmaals: dit kun je allemaal lezen in de gebruiksaanwijzing, zie mijn vorige link.
http://www.pinnaclesys.com/PublicSi...r+Products/?view=knowledgebase&ProductID=2660

Beschikt je kaart niet over video-in, kun je geen video bekijken op je PC !

Nogmaals, lees de gebruiksaanwijzing. Is er iets niet duidelijk, bel de ondersteuning; naar mijn ervaring zijn ze heel behulpzaam.

Hier, en bij veel kennissen, werken die kaarten voortreffelijk op TV-zenders te bekijken op je PC.

Succes,

Harry.

Ik heb hem nu werken met winamp dus gewoon de tvzenders maar hij hapert heel erg welke instelling staat dan misschien niet goed?

Het bleek dat de scart aansluiting alleen video in was nu een andere scart met video out en een kabel die 2 kanten op kan aangeschaft
en ik heb nu beeld maar..............
nog geen geluid . Ik heb een audiokabel van de video naar de geluidkaart gedaan in de blauwe.

Laatst bewerkt:
Geen beeld

Ben zelf ook al heel lang bezig om beeld te krijgen , wel geluid maar beeld is grijs hoevaak ik het ook opnieuw installeer krijg geen beeld welke versie ik ook plaats van pvtv :evil::mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan