TV kaart van Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanniepannie1

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Ik heb een tijdje geleden een tvkaart gekocht en die nu in mijn computer gezet.

Ik heb de kabelaansluiting in de kaart gestopt maar ik krijg geen tvnetten te zien? Hoe kan ik dat instellen.
Scan heb ik al gedaan.

alvast bedankt

Is de coax misschien al eerder gesplit en heb je daarom een te zwak signaal voor de tv-kaart om te scannen?

Ik zelf heb ook die kaart, het snelste werkt dacht ik om gewoon de frequentie handmatig in te stellen en dan op te slaan. maar ik weet het niet zeker.
Ik gebruik de (waardeloze) software die bij de kaart zit niet meer.

IMHO je bent veel beter af als je dscaler en girder(deze moet ff gekraakt worden ;) ) gebruikt.
Misschien niet meteen makkelijk om in te stellen maar veel beter als je iets wilt doen met die kaart.

mvg

db

Hoe kom ik aan die software? ik heb pinnacle Studio Plus 9 wel hier liggen. Is dat wat?
Ik wil graag tv kijken en opnemen en evt mijn videofilmpje van mijn videocamera (geen dig.) op dvd branden.

Geplaatst door Sanniepannie1
Hoe kom ik aan die software? ik heb pinnacle Studio Plus 9 wel hier liggen. Is dat wat?
Ik wil graag tv kijken en opnemen en evt mijn videofilmpje van mijn videocamera (geen dig.) op dvd branden.
Inmiddels DScaler gedownload , ga daar zo maar eens mee stoeien.

DScaler geeft foutmelding, error overlay, verschillende versies geprobeerd maar niets wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan