Tv-kaart werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stund

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
27
Sinds gisteren doet mijn tv-kaart het niet meer.
terwijl ik eergisteren er nog een programma mee heb opgenomen.
Ik heb de kaart er opnieuw ingedaan en toen deed ook m'n geluidskaart het niet meer.
Na een paar keer switchen doet mijn geluidskaart het inmiddels wel, maar m'n tv-kaart niet en staat hij ook niet meer in apparaatbeheer.
De tv-kaart is van Leadtek: WinFast TV2000 XP
Ligt dit aan de kaart of heeft dit een andere oorzaak?
 
En als je je tv kaart eruit haalt, daarna opstarten en weer afsluiten. Tv kaart er weer in. Dan zou windows hem weer moeten herkennen. Ik weet niet of je dan weer problemen met je geluidskaart krijgt. Je zou je tv kaart ook nog in een ander slot kunnen proberen.
 
Dat heb ik allemaal geprobeerd, maar hij herkend hem elke keer niet.
 
En als je je geluidskaart eruit haalt en alleen je tv kaart erin? Anders zou je denken dat je kaart het begeven heeft. Je hebt ook geen uitroeptekens of vraagtekens in je apparaatbeheer?
 
Ik ben bang dat de geluidskaart het dadelijk ook niet meer doet,als ik die eruit haal.
Er zijn geen vraagtekens ofzo in apparaatbeheer te zien.
Ook de tv-kaart is daar niet te zien.
Kan het niet zijn dat de PCI-sleuf kapot is?
 
Dat kan een mogelijkheid zijn. Dit kun je alleen testen door hem in een ander slot te doen. Je zal niet de eerste zijn met 1 kapot slot. Is mij ook eens overkomen.
 
Ik heb net de tv-kaart eens goed bekeken en vanh et gedeelte dat in de sleuf gaat, zijn een paar van die koperkleurige dingen (ik weet de naam hier niet van?!)
er vanaf.
Zou het daar mee te maken hebben?
 
Echt er af ? Ja, dat zou veel verklaren. Hij moet volledig contact maken in je pci sleuf. Dan zou hij kaduuk kunnen zijn. Maar hoe krijg je dat dan voor elkaar?
 
'k Ga morgen wel ff naar de winkel, misschien dat zij 'm kunnen testen of dat ie kapot is
 
Ik heb vandaag heel de dag lopen klooien maar hij doet het nog steeds niet. Denk toch dat de pci slot kapot is.
Morgen toch echt naar de shop toe.
 
Heb je geen ander slot vrij? Als je hem al in een ander slot hebt geprobeerd met hetzelfde resultaat, dan is er toch iets anders aan de hand. Laat in ieder geval aan de verkoper ook je kaart zien. Dan ziet hij wel of die koperen dingen inderdaad kapot zijn. Misschien kan hij hem in een andere pc testen.

Succes in de shop.
 
Ik heb een nieuwe kaart gekregen en nu heeft hij hem herkend.
Hij doet het ook, maar nu doet mijn geluidskaart het niet meer.
Ik krijg nu de volgende melding in apparaatbeheer:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12).
Wat kan ik hier aan doen?
 
Ik heb de kaart nogmaals van slot verwisseld en wat dingen in m'n bios uigeschakeld.
Nu doen ze het eindelijk allebei. :D
Iedereen hartelijk bedankt voor de tips!! :thumb:
 
Dus de kaart was toch kapot. Goed dat je teruggeweest bent.:thumb:
 
Ben er niet helemaal zeker van , omdat m'n geluidskaart eerst ook weer weigerde.
Maar ja, hij doet het nu en dat is het belangrijkste!
Nogmaals bedankt voor de hulp :p:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan