TV-kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juudje

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Help... Ik heb een vriend beloofd dat ik hem wel zou helpen met het uitzoeken/samenstellen van een nieuwe PC. Op (bijna) al zijn vragen heb ik wel een antwoord, ik weet alleen niks van TV-kaarten of multimedia-kaarten.

Weet iemand daar iets meer van? Waar moeten we op letten? Is een TV-out bij een video-kaart genoeg om er (gewoon) mee TV te kunnen kijken?

Ik ben de Asus V9400-X/TD/128M tegen gekomen. Die heeft een TV-out. Is dat een aanrader?

Alvast weer bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Juudje!

Juudje zei:
Help... Ik heb een vriend beloofd dat ik hem wel zou helpen met het uitzoeken/samenstellen van een nieuwe PC. Op (bijna) al zijn vragen heb ik wel een antwoord, ik weet alleen niks van TV-kaarten of multimedia-kaarten.

Weet iemand daar iets meer van? Waar moeten we op letten? Is een TV-out bij een video-kaart genoeg om er (gewoon) mee TV te kunnen kijken?

Ik ben de Asus V9400-X/TD/128M tegen gekomen. Die heeft een TV-out. Is dat een aanrader?

Alvast weer bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Juudje!

een tvout ingang is voor pc naar tv

Okay... Bedankt!
Hij zal dus een apparte TV-kaart nodig hebben.
Heb je daar misschien nog tips voor?
Ik weet namelijk echt niet waar ik op moet letten.

Alvast bedankt weer.

Ik heb zelf een TV kaartje met softwarematige mpeg ondersteuning. Ondanks een relatief zwaar systeem (p4-3,4 met 512 geheugen) zoek ik zelf toch naar een betere kaart met hardwarematige mpeg ondersteuning.
Is gewoon een stuk minder belastend voor je systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan